Noen som er våkne?

silke

Gift med forumet
Til å gi meg noen råd?

VÅKEN

LURER DU PÅ NOE?

Våken:)

Jepp, sliter litt med tanken på at mannen er utro. Har spørt han om det men han svarer nei, men på en frykteli avvisende måte, Ikke noe forsikringer liksom. Synest han har svært mange venninner som jeg ikke kjenner. Ikke har vi hatt sex de siste 3 mnd heller. Han sier at det sklder barnet i magen...

Ufff, føler med deg..
Ikke lett det der. Ny venninner ja, har du snakket med han om det?
Det med at han er redd for å ha sex er også litt vanlig. Vi hadde lite sex vi også fordi min samboer sa også at han var redd for å skade barnet. Så jeg vet ikke hva jeg skal gi deg som råd desverre.

Jeg vet ikke om jeg er den beste til og gi deg råd, men da jeg gikk med vårt første barn var sambo avvisende og noen uker før fødselen sa han at følelsene ikke var de samme lengre. Jeg spurte om det var en annen, men han sa nei. Jeg trodde noe var på gang og sant nok. Etter at sønnen vår var født så var han utro. Har den dag idag vanskligheter med og tilgi han for det han gjorde. Har så mange vonde minner fra etter fødselen som kom frem når jeg nærmet med denne fødselen.

Idag har vi det topp og han angrer på hva han gjorde og er sjeleglad for at jeg ikke sparket han rett ut, men ville gi oss en sjanse til for familien sin skyld.

Vet det er helt uakseptabelt og gjøre det, men jeg hadde sjekket mobilen hans jeg. Slik fant jeg ut mye. Er ikke stolt av det, men juger sambo så gjør gravide damer mye rart.
Lykke til videre og håper det ikke er noe som er på gang.
Klem

Vi har og et rart forhold. Vi bor ikke sammen. Men vi er naboer. Vi bodde sammen da vi ventet Marco, men det ble bare krangel. Han kunne finne på å bli borte i flere dager uten at jeg viste hvor han var +++ mye styr. Han flyttet ut rett etter M, ble født. Siden har vi hatt et turbulent forhold med mye av og på. Nå da jeg ble gravid igjenn var det begges ønske at vi ikke skulle bo sammen. Men vi er jo kjærester. Så vil han ikke ha sex. Svarer fraværende på sp om utroskap.... Han er flink til å hjelpe og til å si at han er glad i meg. Jeg spurte om han gledet seg til jeg ikke var gravid mere. Da svarte han helt rart.... Som at han ikke har tengt på sex med meg. Iallefall ikke savner det.

Tror ikke han tenker på sex som noe mellom kjærester. Alt blir så merkeli.

Har tengt på dette med mobilen hans. Men han er så beskyttende at det er umuli.

Jeg vet ikke hva jeg skal si, men skjønner ikke hvorfor han skal være overbeskyttende ovenfor mobilen hvis alt er ok.
Klem

Spurte om han var serriøs ang oss i dag, da bare tøyset han det bort. Blir så usikker. Vil jo stole på han. Sier til meg selv at han har skjerpet seg og at han er villig til å satse på oss. Tenker og på det at han har vert en god støtte som venn i denne tida, sånn uanset... Vet bare ikke mere, gråter me av usikkerhet. Det er ikke bra for noen.

Er enig med deg der madde. Det er grusomt og finne det ut ¨ånn. Så vær forberedt.
Klem

Ja han snakker helt vanlig om dem. som helt vanligge kompiser. Vet at han har vore sammen med flere da vi har hatt "av" perrioder. Feks en jente på 16.... han var 30. Slitter med slike tanker sel om det er 3 år siden.

Syntes du er sterk jeg madde. Stolt av at du tar vare på 3 barn alene. All ære til deg.
Klem

Vi har hatt mange slike av perioder.... Han sier at han aldri har vert utro.... men jeg vet ikke. Er kanskje bare frykteli usikker da han avviser meg slik. Føler meg stor og stygg.

Vi er i samme sti. vi da madde jeg hat to gutter på 14 og 5, venter nå en liten tulle.

Sender de samme ord til deg silke. Dere er utrolig flinke som orker dette alene.

Tenk på det når ting går i tverke. Dere er spesielle. Dere er flinke !!!!!

Jeg er enig med deg Madde, barn er en berikelse[:)]

Har vert mor siden jeg var 18, kunne ikke tenke meg et anna liv.

Tusen takk for desse varme ord i natta. Dere har gitt meg mye trøst. Takk[:)] Nå må jeg vist gå å legge meg.

God natt dere med søstre.

Det er utroli flott av deg. Komme forbi slikt og bli venner. Utroli bra for barna.

Back
Topp