Noen som er tykke på midten av.. vell fett ?

• Trådstarter Trådstarter The Flying Scotsman
  • Opprettet Opprettet
T

The Flying Scotsman

Guest
Jeg er tykk på midten av fett, og jeg lurer på hvor babymagen kommer, er det ikke fra skambeinet og oppover. Jeg ser så mange tar bilder av magen sin, og det de tar bilder av, i navlehøyde i uke 9 - 10, er ikke det tarmene, oppblåst, for fosteret ligger ennå nede i bekkenet, eller er det jeg som tar feil ?

Dere som var/er tykke på midten, har en liten hengemage, så det går inn under hengemagen, før det kommer til skambeinet..

Når så dere magen deres/ når kunne dere kjenne livmoren ?

Hilsen tykk på midten...

jeg mente - er det noen andre en meg som er litt tykke på midten, og kan dere kjenne livmoren nå i uke 10 ?

Tykk på midten her! Vet ikke om jeg kan kjenne livmor ennå, vet liksom ikkje helt hva jeg kjenner etter :p Men, ja, vil nok tro at mange av bildene av store fine mager kommer av luft. Men, igjen, de som i utgangspunktet er slanke vil jo få babymage mye tidligere enn meg med fett på midten :p

Tykk på midten her å. Tviler på at det kommer synlig babymage før om.....vel kanskje rundt tid for ordinær ultralyd, om ca 8 uker...

Jeg kjente den ikke livmoren noen gang, men magen ble jo større. Den fylles litt opp nedenfra. Jeg kunne godt tatt et bilde av min mage i fri utfoldelse så ville nok mange tenkt at oi, det var stor mage så tidlig,,.. Men altså, det er bare min vanlige mage i fritt fall;) vanligvis så pleier jeg jo å holde den litt inne;)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som er tykk på midten.

Jeg er tykk på midten, og regner ikke med å få noe mage før halvgått og litt til egentlig... Hos meg vokser puppene :P

Jeg synes ikke puppene mine vokser jeg... Heldig du da. Mine pupper klør inni. Det ene brystet har hos meg alltid vært litt mindre en det andre, nå tar det lille brystet det større igjen, så de vokser nok litt ja.

Tykk på midten her også.. Vet ikke hva man skal kjenne etter jeg :P tar vel sin tid før babymagen kommer frem på meg tenker jeg.. Husker ikke når den kom sist, men det tok hvertfall lang tid husker jeg :)

Puppene mine vokser utover... Sånn under armene utover. De kunne nå i det minste strutta litt!
Og de klør, stikker og innimellom blir de iskalde på innsida :P

Er tykk på midten ja, så regner med og ikke få babymage med det første :-p

Nå er jeg egentlig ganske slank da, men bare kommenterer her :P
Det ser ut som jeg er skikkelig gravid, men er jo seff bare masse luft som gjør det :P Jeg kjenner livmoren kun om jeg legger meg helt flatt, helt nederst på magen. den kommer liksom bittelitt opp av skambeinet :P

Tykk på midten her også, har ingen synelig babymage, men her har puppene vokst noe voldsomt...

Back
Topp