Noen som er sykmeldt?

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Etter at jeg var ferdi med ferien gar det blitt skikkelig tungt å begynne på jobb igjen. Vond rygg og kjenner allerede på smerter inni rumpeballen....mistenker start på bekkenløsning. Syns det er veeeldig tidlig i forhold til mine to tidligere svangerskap. Jobber i en hektisk sykehusavdeling...vil ikke være en sytepave så holder plagene for meg selv! Noen andre som har eller tenker på sykemelding? Syns det er vanskelig jeg....

Jeg har nå vært sykemldt i 1,5 uke. Jobber på et sykehjem på en tung pleieavdeling. Jobbet fram til uke 21 men da gadd jeg ikke presse kroppen lenger. Har kjent på bekkensmerter i en god del uker allerede.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sykmeldt 50% siden i mai. Vurderer full sykmelding fra neste uke. Jobber som regionsjef i skobutikk og det er mye opp og ned på stiger og står mye alene så jeg ikke kommer meg på do eller satt meg ned i 5 min.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var sykemeldt fra mai til juli, pga ekstrem kvalme. Nå skal jeg begynne på skole igjen og håper at jeg klarer det ettersom det er matfag som baker/konditor.

Vært sykemeldt hele veien eg.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Var sykemeldt fra uke 10 pga kvalme og alvorlig mangel på vitamin b12. Går nå på 100% svangerskaps penger pga bekkenløsning. Jobber som salgsleder i møbelforettning, mye tunge løft siden vi må levere varer ut i bilen til kunden selv eller stå i kasse. Ikke bra på et sjørt bekken! Heller ikke bra for den personen jeg event. jobber med som må ta alle tunge løft eller stå i travel butikk alene fordi jeg må ha 5 minutt å sitte eller no.. så da ble det sånn.. meeen, utrolig kjedelig å gå hjemme!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app