Noen som er sykmeldt?

*PreggyBeggy*

PreggyBeggy
Etter at jeg var ferdi med ferien gar det blitt skikkelig tungt å begynne på jobb igjen. Vond rygg og kjenner allerede på smerter inni rumpeballen....mistenker start på bekkenløsning. Syns det er veeeldig tidlig i forhold til mine to tidligere svangerskap. Jobber i en hektisk sykehusavdeling...vil ikke være en sytepave så holder plagene for meg selv! Noen andre som har eller tenker på sykemelding? Syns det er vanskelig jeg....

Jeg har nå vært sykemldt i 1,5 uke. Jobber på et sykehjem på en tung pleieavdeling. Jobbet fram til uke 21 men da gadd jeg ikke presse kroppen lenger. Har kjent på bekkensmerter i en god del uker allerede.

♡ Venter en overraskelse 4 Desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Sykmeldt 50% siden i mai. Vurderer full sykmelding fra neste uke. Jobber som regionsjef i skobutikk og det er mye opp og ned på stiger og står mye alene så jeg ikke kommer meg på do eller satt meg ned i 5 min.. :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var sykemeldt fra mai til juli, pga ekstrem kvalme. Nå skal jeg begynne på skole igjen og håper at jeg klarer det ettersom det er matfag som baker/konditor.

Vært sykemeldt hele veien eg.. :)

Sent from my iPad using BV Forum

Var sykemeldt fra uke 10 pga kvalme og alvorlig mangel på vitamin b12. Går nå på 100% svangerskaps penger pga bekkenløsning. Jobber som salgsleder i møbelforettning, mye tunge løft siden vi må levere varer ut i bilen til kunden selv eller stå i kasse. Ikke bra på et sjørt bekken! Heller ikke bra for den personen jeg event. jobber med som må ta alle tunge løft eller stå i travel butikk alene fordi jeg må ha 5 minutt å sitte eller no.. så da ble det sånn.. meeen, utrolig kjedelig å gå hjemme!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Ikke sykemeldt, .men redd det går fort dit nå. Har ferie en uke til, men bekkenløsning har meldt sin ankomst. kjent det lenge, men blir bare verre :( sist svangerskap prøvde jeg både akupunktur og fysioterapi. Hjalp bare samme dagen :/

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Er det fare for å bli sykemeldt på grunn av høyt blodtrykk? Starter i ny jobb snart, og vil helst jobbe så lenge som mulig :)

Er 40% sykemeldt og har vært det siden uke 11 eller deromkring.. Først pga veldig lite energi, og nå er det ryggen.. Syns det var helt forferdet å bli sykemeldt, men takket være en fantastisk arv.giver så går det fint nå :)

Forferdelig skulle det jo stå!

Nå er stillinga mi utlyst for jeg sa ifra om at jeg ikke klarer mer enn ut august. Er Nk i butikk og har mye ansvar da sjefen ikke er helt tilstede...
Hadde håpa ut sept men jeg klarer ikke å gå normalt, ikke bøye meg, strekke meg og drit! Er så grusomt irritert og lei meg pga dette for jeg vet jo at det bare blir værre.
Så da går det mot sykmld eller svangerskapspenger.
Skulle egentlig gjort det for 2 mnd siden men jeg vil jo jobbe :(

Var sykemeldt. Går fortsatt bra. På jobb tar dem mer hensyn til meg nå. Ikke så veldig tydelig. Men det er for jeg velger å gjøre det jeg kan og lar dem gjøre resten. Nå blir det 3 uker ferie. Jeg er sjefen der så ber å håper på å klare meg helt til november. Elsker jobben min. Og stoler ikke 100 % på dem. Da jeg er den mest organiserte, ryddige og klare på beskjeder. Forhold til teamlederne mine. Men jeg trenger tiden til november for å forberede dem. Men har holdt bekknet i sjakk med kiropraktor, tur og riktig løfteteknikk. Funker ikke går jeg å jobber på kontoret. Varierer arbeidsdag.

Men er så mange som ikke har den muligheten. Men streiker vekknet helt blir jeg nødt til å sykemelde meg. Evt. Jobbe hjemme fra. Da vi har ei ekkel trapp opp til personaldelen. Og butikken er så stor.

Venter på årets Julegave<3

Har straks vært 100% sykemeldt i 3 uker, har bekkenløsning foran og fått det på ene siden bak også nå siste uken. Er 22+5 i dag. Hatt det en stund. Men på mandag skal jeg prøve meg 50% vil virkelig jobbe så tester. Legen har sagt jeg kan ringe å få 100% på dagen uten å komme inn hvis det ikke fungerer;) så er trygg:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er så heldig at jeg har svangerskapspenger pga yrke :) Jobber med ungdommer med rus og psykiatrilidelser.

Back
Topp