Noen som er sykemeldte pga svangerskapet?

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg er 50% sykemeldt fra denne uka. Vært 100% i 6 uker før. Så jeg var sykemeldt før jeg ble gravid.

Jepp! Har vært sykemeldt pga blødninger og at jeg akkurat har hatt to saer, så gynekologen min ville jeg skulle ta det med ro! Er på fjerde eller femte uka nå! Men, er ul på onsdag, så satser på at jeg er friskemeldt etter denne helga:)

Nei, jeg håper jeg slipper det. Jobbet (bokstavlig talt) helt frem til fødsel sist gang, håper jeg er like heldig denne gangen.

Ja jeg er 100 %, men det er primært pga en nakkesmell som kom før jeg ble gravid. Hell i uhell kan man si, for nå er jeg hjemme med alle svangerskapsplagene... :) Går til hyppige behandlinger med nakken, men ellers er det rolige dager.
Sikkert lurt, for har blandt annet fått lavt blodtrykk, tror jeg. Er mye svimmel og svimte av på badet i forrige uke. Så det er sikkert lurt for meg å ta det med ro...

Blei sjukemeldt pga ekstrem kvalme for snart 2 veker sia. Heilt pyton, fått tablettar som virke någe, men bler ekstra trøtt av dei, som om eg ikkje va trøtt nok fra før.
Når eg gjekk gravid me snuppå i 2009 var eg sjukemeldt i 5 veker pga det samme.

Håper eg snart kommer øve dette og komme meg i jobb igjen.. Forferdelig kjedeligt å bare gå hima egentlig...

Jaaa :(
Er sykemeldt hele mnd pga kvalmen.. og syns det suger.. selve kvalmen altså... gleder meg til den er borte og hverdagen kan bli normal igjen :)

er 40% sykemeldt, men ikke pga av svangerskapet- er på grunn av behandling som var satt opp måneder før jeg ble gravid. Opptrening+rehab etter operasjon. Er litt ekstra tøft å følge opplegget nå som jeg blir lettere sliten og er endel kvalm- men heller nå enn senere.   En bakdel at jeg ikke kan ta smertestillende etter behandling.. så er gla jeg har den ekstra tiden å komme meg på ila uka

Mange som sliter med kvalme ser jeg.

Back
Topp