Noen som er sykemeldt?

Ivy

Flørter med forumet
Hei,

lurte på om det er noen andre her som er blitt sykemeldt? Har vært innlagt til observasjon pga. fare for prematur fødsel og ble sluppet ut i går med streng beskjed om å holde meg liggende [:o] Får bare lov til å gå på do og dusje. Prøver å venne meg til den nye tilværelsen, men det er ikke lett.

Jeg er  sykemeldt ja, og har vært det en stund.  Kjeder meg masse om dagene og synes egentlig det er helt elendig.
Har fått beskjed om å slappe av så mye som mulig, men det er sannelig ikke lett.
Vet ikke hva jeg skulle gjort hvis jeg måtte ligge også i tillegg.
TV og Tv-spill hadde antakelig blitt en stor del av tilværelsen tenker jeg.

Føler med deg.
Men du, dette klarer vi. Verdens fineste belønning venter etter 3 mnd.

takk for det! Jeg prøver å oppmuntre meg selv hele tiden og se på dette her som en lang og avslappende ferie! [:D] bare tanken på å havne på sykehuset igjen gjør meg dårlig!

foreløpig går det stortsett i tv-titting, surfing på internett og lesing.

ORIGINAL: snartguttemamma

Sykemeldt jeg også..... bekkenløsning...[&:]
Kjeder meg så ekstremt!!!!!!!!
Føler meg ikke syk, sitter bare her og gjør ingenting.... (surfer på nettet da..)
Burde ha vaska og rydda hjemme, lage middag til min kjære, osv, men klarer ikke...
Helt ubrukelig jeg [:'(]

(Men ellers går d fint [;)] )

signerer den jeg...

Bare jeg fikk lov til å være oppe og gå litt! Da jeg lå på sykehuset, tenkte jeg bare jeg får komme meg hjem til min seng, TV og internett, men det går jo en grense for mye TV-titting man orker.

Skal tilbake til kontroll i begynnelsen av juni. Håper bare på at legen fjerner disse restriksjonene da!

Hvordan holder dere humøret oppe da?  

Skjønner at du blir fryktelig utålmodig når du må ligge hele tiden! Hadde ei venninne som måtte gjøre det samme, og det var ikke lett!!

Håper du får lov til å være mer oppe etter neste kontroll...og ønsker deg en fin tid selv om du må ligge!

Klem, M

Tusen takk!

Prøver å finne på små ting å glede meg over og ta bare en dag av gangen.

Ja, det er klart man må ta en dag av gangen i en sånn situasjon...kjedelig å måtte ligge. Men hva gjør man ikke for at alt skal gå bra!! Håper du er glad i å lese og sånt da...jeg strikker en del, så det hadde vel jeg drevet med hvis jeg måtte ligge. Ellers finnes det mye bra på DVD....for ikke å glemme BV!!

Klem, M

Jeg skal sykemeldes fra neste uke av. Har en jobb der jeg må stå opp kl.0300 og har stort sett bare tungt fysisk arbeid hele dagen, dette får jeg masse kynnere og menssmerter av, så nå hverken orker jeg eller tør mere.
Men skal da i tillegg over på aktiv sykemelding på kontoravdelingen, for jeg orker ikke å gå hjemme så lenge..heldig som har det alternativet[:)]

Takk igjen, Monicabebe, skal prøve å lese til eksamen og håper bare på at jeg får lov til å ta den.

Jeg må si at BV er til stor hjelp! [:)] Vet ikke hva jeg ville ha gjort uten dere!

Hei! sjukmeld her også, jobba på sjukeheim me masse tunge løft heile dagen, og har en dårli rygg frå før..så må passe på! Men har allikavel fullt opp heime, har en gutt på 4 og ei jente på 2 å et halt år...så tia går fort den!!

etter at jeg ble lagt inn på sykehuset for magesmerter, har jeg også fått beskjed om å ta det veldig med ro. men så er ikke jeg i arbeid heller, så går jo rundt om dagene å gjør stort sett lite..[:'(]

Jeg er å sykemeldt 100% pga bekkensmerter og starke kynnere av og til.. Er litt lettere nå når jeg vart hjemme et par uker (sen 8/5).. Begynner å få litt energi tilbake liksom [:D]

Back
Topp