Noen som er sykemeldt?

Er i full jobb :happy: formen er fin og har en veldig fleksibel arbeidsdag, så kan møte litt senere når trettheten er litt for tung om mårningen. Hvorfor er du sykmeldt?

Om det fortsetter som i dag, kjem eg nok til å ta ein tlf til legen snart. Arbeidsdagen er ein kamp no kjenner eg, kvalm og svimmel.

håper jeg skal klare med uten, forrige gang var jeg sykelmeldt fra uke 7 til uke 20 pga ekstrem kvalme...
håper virkelig å slippe unna denne gang..

Ikke sykemeldt. Fleksibel jobb og hjemmekontor, så enn så lenge går det bra.

Om det fortsetter som i dag, kjem eg nok til å ta ein tlf til legen snart. Arbeidsdagen er ein kamp no kjenner eg, kvalm og svimmel.
Huff, ikkje enkelt med så dårleg form. Eg var skikkeleg dårleg med nr. 1 og lurer på korleis ting utviklar seg no. Kor langt på veg er du? Ta vare på deg sjølv!

Er 5+4 her, klarer meg enn så lenge uten sjukmelding når eg kan ha ein del heimekontor. Men skal ha fleire dagar med seminar og intens møteaktivitet denne veka, så er litt spent på det... Heldigvis veit sjefane mine om det og eg kan gå ut om eg blir dårleg. Får berre ta ein dag om gongen rett og slett...

Jeg er ikke sykemeldt nå, men jeg sliter allerede nå 5+3 med kvalme gjennom hele dagen og ekstrem trøtthet....jobber med mat, så er mye lukter og greier som trigger kvalmen:rolleyes:
Må nesten se an hvor om denne kvalmen blir verre, da kan det hende jeg må jobbe redusert i noen uker...

Huff, ikkje enkelt med så dårleg form. Eg var skikkeleg dårleg med nr. 1 og lurer på korleis ting utviklar seg no. Kor langt på veg er du? Ta vare på deg sjølv!

Er 5+4 her, klarer meg enn så lenge uten sjukmelding når eg kan ha ein del heimekontor. Men skal ha fleire dagar med seminar og intens møteaktivitet denne veka, så er litt spent på det... Heldigvis veit sjefane mine om det og eg kan gå ut om eg blir dårleg. Får berre ta ein dag om gongen rett og slett...

Er 6+1 i dag, kvalmen og svimmelheten har kun blitt verre dei siste dagane :hungover:
Problemet mitt er at grensa for å vere heime med egenmelding/sjukemeldinga er veldig høg, så eg veit liksom aldri heilt når eg eigentleg berre bør sei stopp :hilarious:

Jobber på småbarnsavdeling, og klager pga vond rygg og er utrolig sliten

Jeg er 50% sykemeldt, med "tilrettelegging" i de 50% jeg er på jobb. Men jeg er spent på hvordan det skal gå videre. Jeg er forferdelig kvalm, og har så lavt BT at jeg svimer av. Jobber også som sykepleier og det er mange tunge løft, mobiliseringer, og et enormt stress. Har sagt fra til sjefen at det ikke går å ha det slik, og skal ha samtale med bedriftshelsetjenesten på torsdag. Ei anna på jobb jobber med å få svangerskapspenger, spent på hvordan det spiller seg ut. Men jeg vil jo helst jobbe. Tiden hjemme går så fryktelig tregt om man ikke har jobb.

Jeg er 50% sykemeldt, med "tilrettelegging" i de 50% jeg er på jobb. Men jeg er spent på hvordan det skal gå videre. Jeg er forferdelig kvalm, og har så lavt BT at jeg svimer av. Jobber også som sykepleier og det er mange tunge løft, mobiliseringer, og et enormt stress. Har sagt fra til sjefen at det ikke går å ha det slik, og skal ha samtale med bedriftshelsetjenesten på torsdag. Ei anna på jobb jobber med å få svangerskapspenger, spent på hvordan det spiller seg ut. Men jeg vil jo helst jobbe. Tiden hjemme går så fryktelig tregt om man ikke har jobb.

Fint at du vil jobbe, men ikke jobb deg ihjel, det gagner verken deg eller babyen og du får mye mindre overskudd og mindre mulighet til å hente deg inn igjen (snakker av erfaring og som sykepleier) Ta vare på deg også, det setter både kroppen din og babyen pris på, og det er absolutt ingen som takker deg for at du sliter deg ut ^^

Fint at du vil jobbe, men ikke jobb deg ihjel, det gagner verken deg eller babyen og du får mye mindre overskudd og mindre mulighet til å hente deg inn igjen (snakker av erfaring og som sykepleier) Ta vare på deg også, det setter både kroppen din og babyen pris på, og det er absolutt ingen som takker deg for at du sliter deg ut ^^
Tusen takk for oppmuntring! :Heartred

Jobber hjemmefra og det funker sånn passe. Hadde ikke klart å være på kontoret nå, så er glad jeg kan sitte hjemme :)

Jeg ble sykemeldt denne uka. Høyt blodtrykk som antagelig kommer av stress. Er lærer, og dagene går i ett. Veldig mye som skal gjøres og mye å forholde seg til. I første omgang en uke, så skal jeg på kontroll. Hadde også utslag på nitritt, så jeg har fått antibiotika. Har ikke fortalt sjefen enda, men om jeg skal tilbake nå snart så bør jeg det. Kanskje de kan tilrettelegge noe - men ikke all tilrettelegging er så enkel i en slik jobb.

Har vært 100% sykmeldt siden 16/9.. før det måtte jeg bruke en god del egenmeldingsdager..

Back
Topp