Noen andre som er sykemeldt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff <3 så leit du ikke er i formFordi formen min er alt annet enn fin.
Huff, ikkje enkelt med så dårleg form. Eg var skikkeleg dårleg med nr. 1 og lurer på korleis ting utviklar seg no. Kor langt på veg er du? Ta vare på deg sjølv!Om det fortsetter som i dag, kjem eg nok til å ta ein tlf til legen snart. Arbeidsdagen er ein kamp no kjenner eg, kvalm og svimmel.
Huff, ikkje enkelt med så dårleg form. Eg var skikkeleg dårleg med nr. 1 og lurer på korleis ting utviklar seg no. Kor langt på veg er du? Ta vare på deg sjølv!
Er 5+4 her, klarer meg enn så lenge uten sjukmelding når eg kan ha ein del heimekontor. Men skal ha fleire dagar med seminar og intens møteaktivitet denne veka, så er litt spent på det... Heldigvis veit sjefane mine om det og eg kan gå ut om eg blir dårleg. Får berre ta ein dag om gongen rett og slett...
Jeg er 50% sykemeldt, med "tilrettelegging" i de 50% jeg er på jobb. Men jeg er spent på hvordan det skal gå videre. Jeg er forferdelig kvalm, og har så lavt BT at jeg svimer av. Jobber også som sykepleier og det er mange tunge løft, mobiliseringer, og et enormt stress. Har sagt fra til sjefen at det ikke går å ha det slik, og skal ha samtale med bedriftshelsetjenesten på torsdag. Ei anna på jobb jobber med å få svangerskapspenger, spent på hvordan det spiller seg ut. Men jeg vil jo helst jobbe. Tiden hjemme går så fryktelig tregt om man ikke har jobb.
Tusen takk for oppmuntring!Fint at du vil jobbe, men ikke jobb deg ihjel, det gagner verken deg eller babyen og du får mye mindre overskudd og mindre mulighet til å hente deg inn igjen (snakker av erfaring og som sykepleier) Ta vare på deg også, det setter både kroppen din og babyen pris på, og det er absolutt ingen som takker deg for at du sliter deg ut ^^