Noen som er sykemeldt?

Kanskje hun er på svangerskapspenger?

Arbeidsgiver skriver ikke noe slikt før den ansatte vil, og det er ofte den ansatte som vil det for å kanskje få litt slack.

Nei, hun er sykemeldt. Dette er ikke noe arbeidsgiver skriver på selv, hun legger det inn i et program og nederst på arket under der det står alles vakter og tidspunkt per dag, så står det også hvem som skulle ha jobbet og hvilke koder: feks ferie, permisjon, sykemeldt, og da tydeligvis svangerskapsrelatert sykdom e.l.

100% i jobb enn så lenge. Er noen kurs o.l. fremover som jeg kan ha med meg. Neste legetime er rett etter siste kurs, så jeg får se ann formen da. Kommer antagelig til å be om en gradert sykemelding, hvis formen ikke er betraktelig bedre.

Er veldig sliten og urven/kvalm, svimmel og lavt blodtrykk(tror jeg, for det svartner for meg hver gang jeg reiser meg litt fort) Har lavt blodtrykk til vanlig også, så ingen overaskelse der.

Misunnelig på dere som klarer å jobbe! Sist svangerskap var jeg bare 20% sykmeldt siste måneden så føles så dritt å bli liggende sånn som jeg gjør nå pga kvalme! Gleder meg så sinnsykt til å bli bedre og kan dra på jobb igjen!

Fikk 100% sykemelding i 2 uker. Håper å komme sterkere tilbake på jobb når kvalmen har roet seg litt.

Nei, hun er sykemeldt. Dette er ikke noe arbeidsgiver skriver på selv, hun legger det inn i et program og nederst på arket under der det står alles vakter og tidspunkt per dag, så står det også hvem som skulle ha jobbet og hvilke koder: feks ferie, permisjon, sykemeldt, og da tydeligvis svangerskapsrelatert sykdom e.l.
Joda, men arbeidsgiver må få vedtak fra enten nav eller lege om dette - og det skjervhovedsaklig via vedtak om svangerskapspenger.
Jeg har jobbet med dette i mange år, og vet at det er enormt strengt når det gjelder å opplyse om evt diagnoser. Det opplyses ofte om begrensninger, avdekket via krav- og funksjonsvurderinger. Husk at det er ingen som har noe med hvorfor man er sykemeldt.

Gleder meg til å komme på jobb igjen, men håper inderlig at formen er stabilt, bedre altså. Tiden går nok mykje fortere når eg jobber igjen.. Seinvakt på mandag :)

Jeg har brukt to egenmelding dager , men håper det blir med det. Syns det er veldig kjekt å jobbe fullt. Da går dagene litt raskere :happy: Bank i bordet for ålreit form fremover

Joda, men arbeidsgiver må få vedtak fra enten nav eller lege om dette - og det skjervhovedsaklig via vedtak om svangerskapspenger.
Jeg har jobbet med dette i mange år, og vet at det er enormt strengt når det gjelder å opplyse om evt diagnoser. Det opplyses ofte om begrensninger, avdekket via krav- og funksjonsvurderinger. Husk at det er ingen som har noe med hvorfor man er sykemeldt.

Jeg kjenner henne godt, så vet at hun er sykemeldt og ikke har svangerskapspenger.

Jeg er student denne gangen, uten obligatorisk undervisning, og det er så deilig å slippe dårlig samvittighet pga sykemelding på jobb. Husker at samvittigheten nesten var verre enn grunnen for sykemeldingen, og jeg tvang meg tilbake så fort jeg klarte. All honnør til dere det gjelder! Husk at i det lange løp så er både du og babyen tjent med at du slapper av :)

Back
Topp