Noen som er sykemeldt?

Vixen

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Maiblomstene 2017
Er så hinsides kvalm om dagen og ser ikke at jeg skal klare å gjennomføre en jobbdag. Skal til legen denne uka og lurer på om jeg må be om sykemelding.

Jepp! 100% pga kvalme.

Var 100% sykmeldt pga kvalme. Har friskmeldt meg litt som jeg jobber hjemmefra når jeg er i form til det.

Uff, føler med dere som er sykemeldt pga kvalme/hypermesis! Selv fungerer jeg som normalt på jobb nå:) Frykter bekkenløsning litt ettersom jeg fikk det kraftig kastet over meg i uke 19 første svangerskap.

100% i jobb.

100% i jobb og håper jeg kan være det til permisjon. Var veldig plaget med bekkenet sist, men går jevnlig til kiropraktor nå så håper og holde det i sjakk :) formen min er veldig fin enn så lenge :)

Her er det 100 % jobb enda! Selvom dagen noen ganger kan bli lang pga hormon-kræsj og kvalme, så veier det heldigvis opp til de gode dagene :)

100% i jobb, og det går greit. Utrolig sliten innimellom, men biter tennene sammen og går på jobb :) ser ikke for meg at jeg klarer 100% hele veien, men vi får se. Ble sykemeldt de siste 2 ukene før permisjon sist.

Sniker fra februar her. Jeg var 100% sykmeldt i to uker fra jobb i uke 5 og 6, så ble jeg 50% sykmeldt i tre uker. Deretter tok jeg tre uker ferie. Jeg startet på jobb igjen og jobba 100% da kvalmen delvis var borte(i uke 12). Da ble det bare værre igjen for kvalmen har gradvis kommet tilbake :( nå er jeg 50% sykmeldt og må holde meg her til formen min tilsier mer jobbing. Jeg er uke 17+3 nå, og beer om at det gir seg snart... ikke nøl med å be om sykemelding om dere kjenner det trengs :)

Ble sykemeldt i dag pga hodepine :( to uker foreløpig, men er redd det kan bli lenger hvis det blir som forrige svangerskap. Utrolig kjedelig og leit

Det er ikke et nederlag å bli sykemeldt. Stress og utmattelse er ikke gunstig, og gjør ikke underverker for formen :) Og da produserer man mindre på jobb og blir en mindre skjerpa arbeidstaker. Mener jeg.

100% i jobb, men kjenner jeg er lite produktiv da jeg er veldig sliten og trøtt.

100% sykemeldt pga ekstrem kvalme. Har ikke kastet opp i dag da. Så håper det er på vei over. Værste sort. Mye heller jobbe! Har avtale med jobb at jeg kommer dersom jeg blir bedre. Var 100% sykemeldt fra 5. mnd i sist svangerskap pga kraftig bekkenløsning. Det var verdens lengste svangerskap. Gørr kjedelig

Håper jeg holder meg frisk og rask lenge da jeg skal begynne i ny jobb å fortelle at jeg er gravid :o viste ikke at jeg var det da jeg ble tilbutt jobben.. Sist ble jeg 100% sykemeldt i uke 10 pga kynnere og mye stress.. :(

Back
Topp