Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er så hinsides kvalm om dagen og ser ikke at jeg skal klare å gjennomføre en jobbdag. Skal til legen denne uka og lurer på om jeg må be om sykemelding.
Uff, føler med dere som er sykemeldt pga kvalme/hypermesis! Selv fungerer jeg som normalt på jobb nå Frykter bekkenløsning litt ettersom jeg fikk det kraftig kastet over meg i uke 19 første svangerskap.
100% i jobb og håper jeg kan være det til permisjon. Var veldig plaget med bekkenet sist, men går jevnlig til kiropraktor nå så håper og holde det i sjakk formen min er veldig fin enn så lenge
100% i jobb, og det går greit. Utrolig sliten innimellom, men biter tennene sammen og går på jobb ser ikke for meg at jeg klarer 100% hele veien, men vi får se. Ble sykemeldt de siste 2 ukene før permisjon sist.
Sniker fra februar her. Jeg var 100% sykmeldt i to uker fra jobb i uke 5 og 6, så ble jeg 50% sykmeldt i tre uker. Deretter tok jeg tre uker ferie. Jeg startet på jobb igjen og jobba 100% da kvalmen delvis var borte(i uke 12). Da ble det bare værre igjen for kvalmen har gradvis kommet tilbake nå er jeg 50% sykmeldt og må holde meg her til formen min tilsier mer jobbing. Jeg er uke 17+3 nå, og beer om at det gir seg snart... ikke nøl med å be om sykemelding om dere kjenner det trengs
Det er ikke et nederlag å bli sykemeldt. Stress og utmattelse er ikke gunstig, og gjør ikke underverker for formen Og da produserer man mindre på jobb og blir en mindre skjerpa arbeidstaker. Mener jeg.
100% sykemeldt pga ekstrem kvalme. Har ikke kastet opp i dag da. Så håper det er på vei over. Værste sort. Mye heller jobbe! Har avtale med jobb at jeg kommer dersom jeg blir bedre. Var 100% sykemeldt fra 5. mnd i sist svangerskap pga kraftig bekkenløsning. Det var verdens lengste svangerskap. Gørr kjedelig
Håper jeg holder meg frisk og rask lenge da jeg skal begynne i ny jobb å fortelle at jeg er gravid viste ikke at jeg var det da jeg ble tilbutt jobben.. Sist ble jeg 100% sykemeldt i uke 10 pga kynnere og mye stress..