Noen som er sykemeldt?

brilliant

Flørter med forumet
Jeg er så himla sliten for tiden, orker nesten ingenting! I tillegg kjenner jeg kvalmen kommer snikende! Vurderer sterkt å få meg en sykemelding. Noen av dere som er sykemeldt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er sykmeldt nå i 2 uker i første omgang. Pga bekkenet mitt. Jobber som renholder og står og går hele dagen på jobb. Jeg hadde kraftig bekkenløsning sist svangerskap og fikk det tidlig da også, men ikke så tidlig som nå.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg har ferie nå i 3 uker .. Hadde jeg ikke hatt det måtte jeg sykemeldt meg.. Ta vare på deg selv! Ikke vær redd for å måtte ta en pause ;)

Jeg er sykepleier, det krever at jeg er 100% tilstede når jeg er på jobb! Føler ikke at jeg er det for tiden! I tillegg er det tungt, jeg jobber på sykeheim! Men vet hvor vanskelig det er å få tak i folk så samvittigheten sliter meg litt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sykepleier her å, hadde sykemeld i en uke for en uke tilbake og er blitt dårlig igjen, kvalm og svimmel. Så er syk idag å, men er vanskelig å ringe hver gang når man vet at det ikke er lett å finne folk:( men tenker det er bedre å få en sykemeld dn uke og komme seg så man kan holde seg på jobb lengst mulig.

Jeg er også sykemeldt. Jobber i barnehage og det krever sitt og prøvde å være der med kvalmen. men det gikk en halv dag også måtte jeg dra hjem igjen... Vært sykemeldt denna uka, og skal forlenge den med en uke til i første omgang, så håper kanskje kvalmen og oppkast slipper snart... Bedre for jobben at jeg er sykemeldt enn at jeg prøver igjen og igjen og det ikke funker.. Lettere å sette noen inn når de vet at jeg er borte...

Jeg er det siden jeg blør litt på og av om dagen. Ganske stressende på jobben, så bedre å passe litt på. Det er veldig bra man har god arbeidsmoral, men man må ikke glemme å passe på seg selv og den lille når det trengs. :)