Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er så usikker på akkurat det med SM. Jobber selv med barn med spesielle behov/adferdsvansker i bhg og er veldig sliten både fysisk og psykisk om dagen, men siden dette er min første graviditet er jeg så usikker på hvor grensa går. Altså er jeg hypokonder som klager eller burde jeg være forsiktig?!!? Vet jo ikke hvilke signaler jeg skal se etter siden jeg ikke kjenner mine egne grenser som gravid enda :s
Ikke sant. "Problemet" er at jeg ikke er no kvalm, foreløpig, så jeg føler lissom ikke at sliten er en gyldig grunn, alle er jo slitne med jevne mellomromJ
Jeg var også usikker på om jeg skulle bli sykemeldt og.. Men nå er jeg glad jeg er det! Kun tenke på meg selv og slappe av og kanskje få i meg no mat innimellom...
Takk! Skal til legen min og halvannen uke, skal snakke med henne om det daOg være gravid er mer slitsomt enn jeg trodde.. Jeg er helt tømt for energi.. Så er lov å ikke være kvalm men ikke kunne dra på jobb en liten stund.. For å komme deg igjen.. Det blir ikke no bedre av å presse seg.. Mange som ikke er gravid, som er slitne som blir sykemeldte.. Da er det vel lov å være gravid og sliten og sykemeldt? Tenk på deg selv og ta hensyn til hva du og den lille trenger!