Noen som er sykemeldt?

brilliant

Flørter med forumet
Jeg er så himla sliten for tiden, orker nesten ingenting! I tillegg kjenner jeg kvalmen kommer snikende! Vurderer sterkt å få meg en sykemelding. Noen av dere som er sykemeldt?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er sykmeldt nå i 2 uker i første omgang. Pga bekkenet mitt. Jobber som renholder og står og går hele dagen på jobb. Jeg hadde kraftig bekkenløsning sist svangerskap og fikk det tidlig da også, men ikke så tidlig som nå.

Sent from my GT-I9000 using BV Forum mobile app

Jeg har ferie nå i 3 uker .. Hadde jeg ikke hatt det måtte jeg sykemeldt meg.. Ta vare på deg selv! Ikke vær redd for å måtte ta en pause ;)

Jeg er sykepleier, det krever at jeg er 100% tilstede når jeg er på jobb! Føler ikke at jeg er det for tiden! I tillegg er det tungt, jeg jobber på sykeheim! Men vet hvor vanskelig det er å få tak i folk så samvittigheten sliter meg litt..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Sykepleier her å, hadde sykemeld i en uke for en uke tilbake og er blitt dårlig igjen, kvalm og svimmel. Så er syk idag å, men er vanskelig å ringe hver gang når man vet at det ikke er lett å finne folk:( men tenker det er bedre å få en sykemeld dn uke og komme seg så man kan holde seg på jobb lengst mulig.

Jeg er også sykemeldt. Jobber i barnehage og det krever sitt og prøvde å være der med kvalmen. men det gikk en halv dag også måtte jeg dra hjem igjen... Vært sykemeldt denna uka, og skal forlenge den med en uke til i første omgang, så håper kanskje kvalmen og oppkast slipper snart... Bedre for jobben at jeg er sykemeldt enn at jeg prøver igjen og igjen og det ikke funker.. Lettere å sette noen inn når de vet at jeg er borte...

Jeg er det siden jeg blør litt på og av om dagen. Ganske stressende på jobben, så bedre å passe litt på. Det er veldig bra man har god arbeidsmoral, men man må ikke glemme å passe på seg selv og den lille når det trengs. :)

Er sm av annen årsak, men skal tilbake i jobb littegrann :) Blir spennende å sjå korleis det går med denne kvalmen, trøttheten og hodeverk... Men håper på det beste!!

Jeg er sykemeldt også :-) men det er fordi jeg taper på og være vekke litt og litt. Jobber som selger og må ha så og så mange salg om dagen.

Sykmeld deg. Helsa foran samvittigheten!!
Blir trolig det selv te uka.. ska te jm så ska snakke med henne.

Jeg er sykemeldt 30% (og henvist til kiropraktor) i en mnd pg av hodeverk.

Jeg er så usikker på akkurat det med SM. Jobber selv med barn med spesielle behov/adferdsvansker i bhg og er veldig sliten både fysisk og psykisk om dagen, men siden dette er min første graviditet er jeg så usikker på hvor grensa går. Altså er jeg hypokonder som klager eller burde jeg være forsiktig?!!? Vet jo ikke hvilke signaler jeg skal se etter siden jeg ikke kjenner mine egne grenser som gravid enda :s

jeg er sykemeldt. vært sykemeldt leeeeenge. skull egentlgi bli friskemeldt nå, men sykmeldinga ble forlenga istede! jeg kan ikke drive å spy på jobben.

Er sm men faktisk pga noe annet.. fant fyst ut av eg e gravid itte eg hadde blitt sm.. mn sga tebake te legen d.11juni så då får eg se koss formen min e og sånn noge.. for eg jobbe som nattevakt på en bensinstation og me hr lide folk og møje stress akk nå.. så tiå vil visa egentlig:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

J
Jeg er så usikker på akkurat det med SM. Jobber selv med barn med spesielle behov/adferdsvansker i bhg og er veldig sliten både fysisk og psykisk om dagen, men siden dette er min første graviditet er jeg så usikker på hvor grensa går. Altså er jeg hypokonder som klager eller burde jeg være forsiktig?!!? Vet jo ikke hvilke signaler jeg skal se etter siden jeg ikke kjenner mine egne grenser som gravid enda :s

Jeg var også usikker på om jeg skulle bli sykemeldt og.. Men nå er jeg glad jeg er det! Kun tenke på meg selv og slappe av og kanskje få i meg no mat innimellom...

var sykemeldt i to uker, men er tilbake i 40% nå. Fikk blindtarmbetennelse midt i sykemeldinga for trøtthet/kvalme, så mye av tida ble brukt på å komme seg etter det, derfor ikke helt tilbake ennå...

J

Jeg var også usikker på om jeg skulle bli sykemeldt og.. Men nå er jeg glad jeg er det! Kun tenke på meg selv og slappe av og kanskje få i meg no mat innimellom...
Ikke sant. "Problemet" er at jeg ikke er no kvalm, foreløpig, så jeg føler lissom ikke at sliten er en gyldig grunn, alle er jo slitne med jevne mellomrom :)

Og være gravid er mer slitsomt enn jeg trodde.. Jeg er helt tømt for energi.. Så er lov å ikke være kvalm men ikke kunne dra på jobb en liten stund.. For å komme deg igjen.. Det blir ikke no bedre av å presse seg.. Mange som ikke er gravid, som er slitne som blir sykemeldte.. Da er det vel lov å være gravid og sliten og sykemeldt? Tenk på deg selv og ta hensyn til hva du og den lille trenger!

Og være gravid er mer slitsomt enn jeg trodde.. Jeg er helt tømt for energi.. Så er lov å ikke være kvalm men ikke kunne dra på jobb en liten stund.. For å komme deg igjen.. Det blir ikke no bedre av å presse seg.. Mange som ikke er gravid, som er slitne som blir sykemeldte.. Da er det vel lov å være gravid og sliten og sykemeldt? Tenk på deg selv og ta hensyn til hva du og den lille trenger!
Takk! Skal til legen min og halvannen uke, skal snakke med henne om det da :)

Back
Topp