Noen som er sykemeldt her?

Sjukmeldt sidan 3.mars. Vekselvis 100% og 80%. Har ikkje opplevd problem med nav.
 
Har vært sykemeldt hele svangerskapet og har ikke opplevd noen problemer enda.
 
Sykemeldt siden uke 5, men får betaling via arbeidsgiver, så aner ikke om de har opplevd noen forsinkelse fra nav.
Tror uansett sykemeldingssystemet er ganske automatisert de siste årene.
 
Sykemeldt på 4. uka. Litt usikker på om det er en arbeidsgiver eller NAV som betaler utover egentlig så får se hvordan det blir :)
 
Har hatt 4 uker med sykemelding nå, og den går ut i dag. Jeg har sendt melding til legen over nett for 1 døgn siden, men ikke fått svar. Planen er å forlenge sykemeldingen. Burde jeg ringe legesenteret for å få snakke med en lege, eller får jeg eventuelt sykemeldingen godkjent fra idag, siden jeg kontakta legen igår? Kan ikke ha opphold i sykemeldingen, for er vikar og har ikke krav på betaling fra arbeidsgiver 16 første dagene..
 
Har hatt 4 uker med sykemelding nå, og den går ut i dag. Jeg har sendt melding til legen over nett for 1 døgn siden, men ikke fått svar. Planen er å forlenge sykemeldingen. Burde jeg ringe legesenteret for å få snakke med en lege, eller får jeg eventuelt sykemeldingen godkjent fra idag, siden jeg kontakta legen igår? Kan ikke ha opphold i sykemeldingen, for er vikar og har ikke krav på betaling fra arbeidsgiver 16 første dagene..
Så lenge du kan dokumentere at du var i kontakt med legesenteret kan de tilbakedatere sykmelding
 
Back
Topp