Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vurderer det selv, er også 32, har 4 barn så tror jeg er ferdigFrkOtilie skrev:
Fikk faktisk time til det nå den 20 des, men føler meg ikke helt sikker enda,
så ba om å få den utsatt til mars ca.
Syns det er litt vemodig:P
Det er vel ingenting som endrer seg bortsett fra at eggene ikke kommer framFrankenMona skrev:
Jeg vil gjøre det, men er tydeligvis ikke nok det at jeg ikke har energi til flere enn to barn + føder fort som faen + blødde 2,5l når jeg fødte første og 0,5l med et tonn antiblødningmedisin på nr 2 (pluss det tok 40min fra 2cm til hun var ute, 15min fra 5cm til hun var ute), for ikke å snakke om at jeg har hatt to svangerskap som har ødelagt tennene mine og kroppen fysisk (rygg, muskler, bekkenløsning, ekstrem svangerskapskvalme osv).....
Jeg må fortsatt søke om å få lov til å bestemme over kroppen min, og søknadstiden er vel et år, og ventetiden enda lengre Man blir litt motløs...
Gjorde det under ks jeg da så merket ikke mer til det kan ikke tenke meg det er altfor vondt..blir som et vanlig inngrep i magen som blindtarmen kanskje? Ømt og sånt noen dager..Rebecca85 skrev:
Har SYKE menssmerter nå men det skulle ikke være pga det sa gyn..er bare kroppen som har forandret seg etter siste svangerskap tipper jeg da..
Gjorde det under ks jeg da så merket ikke mer til det kan ikke tenke meg det er altfor vondt..blir som et vanlig inngrep i magen som blindtarmen kanskje? Ømt og sånt noen dager..Rebecca85 skrev:
Har SYKE menssmerter nå men det skulle ikke være pga det sa gyn..er bare kroppen som har forandret seg etter siste svangerskap tipper jeg da..
Jeg er sterilisert.*UtspyttaLaban* skrev:
Jeg steriliserte meg i forbindelse med ks i fjor desmeber.
Vanskelig for meg og svare ang smerter, jeg hadde jo ks, så hadde jo smerter etter det.
Men legen mente jeg skulle ikke merke noe utenom ks smertene, så jeg tolket det slik at en ikke ville få noe spesielt med smerter etter sterilisering.
Ang mensen, den vil du fortsatt få.
Jeg får den enda, og jeg får den dyrisk! Har aldri blødd så mye ved menstruasjon før, som jeg gjør nå. Legen mente at det var ingen forbindelse der.
Men vet andre som har sterilisert seg som har fått mye større blødninger ved mens etter sterilisering, såe ja jeg skylder på steriliseringa jeg!