*JanuarSpire2013*
Gift med forumet
jeg ble slankeop (gastric bypass) for 6 år siden, har siden da gått ned 65kg, dette medførte selvsag masse løs hud, i nesten 5 år har jeg kjempet meg igjennom venteliste, på ventelist for å få fjernet magehuden, og høsten i fjor datt jeg langt ned i kjelleren da jeg fikk beskjed om nye 3 år på ventelist :( alt raste for meg... men så til jul fikk jeg verdens meste utrolige gave, mannen min, som har sett hvor mye dette har slitt på meg de siste årene, jobbet mye overtid og sparte penger.. disse pengene fikk jeg av han i julegave så jeg endelig skulle få fjernet huden :D :D ingen har gjort noe sånt for meg. siden jeg betalte selv slapp jeg vente tid og 9 januar 2012 ble jeg opr omvendt t snitt.. de tok litt over 3 kilo med hud.. og jeg ble ett nytt menneske..
fant ut at jeg var gravid bare 4 mnd etter oprasjonen, graviditen var ikke planlagt, visste vi ville ha en til, men hadde planer om å vente ett års tid.. men babyen kommer først og jeg gleder meg til å bli mamma igjen, men innrømmer at jeg er litt redd for denne ferske magen.. kirurgen mener om jeg passer kosthold, er aktiv og ikke går opp for mye, vil magen trekke seg fint tilkbake etter fødsel.. så jeg jobber for det..
siden jeg også spiser ganske lite må jeg ta masse vitaminer og og prøver hele tiden, og ekstra ul for å se at babyen tar til seg den den trenger.. fikk anemi etter slanke op oog etter jeg ble gravid nå har det forverret seg, har ingen energi og er mye fortvilet siden jeg har 2 små til å ta meg av.. jeg sliter meg er å få i meg mat, er egentlig sulten hele tiden, men vil ikke ha noe..Blæh!
ja, dette ble vel både en klage tråd og en "skryte tråd" men men, det er min historie ;)
noen som er i samme/lignende situasjon?
siden jeg også spiser ganske lite må jeg ta masse vitaminer og og prøver hele tiden, og ekstra ul for å se at babyen tar til seg den den trenger.. fikk anemi etter slanke op oog etter jeg ble gravid nå har det forverret seg, har ingen energi og er mye fortvilet siden jeg har 2 små til å ta meg av.. jeg sliter meg er å få i meg mat, er egentlig sulten hele tiden, men vil ikke ha noe..Blæh!
ja, dette ble vel både en klage tråd og en "skryte tråd" men men, det er min historie ;)
noen som er i samme/lignende situasjon?