noen som er skeptikse?

Lise Lassaron

Elsker forumet
noen som er skeptiske på om de klare å se det "virkelige" kjønne på ul eller stoler dere på jordmora..hørt om mange historier der de tar feil...men jeg har så lyst å tru på det viss de sier hva det er å... litt kjipern viss man kjøper masse gutte ting så er det jente og omv... hehe

Jeg kjenner ikke noen som har fått høre feil kjønn å ul, men har hørt om at det skjer da. Men dersom de sier det er gutt, så er det ganske liten sjanse for at det viser seg å være jente. Men det er større risiko andre veien... Men de sier nok i fra dersom det er tvil. [:)]

er veldig skeptisk jeg hvis det ikke viser veeeeeldig godt at det er det ene eller det andre.
kan dem ikke se etter det indre som skiller oss som gutt og jente?

det har æ å lurt på...hmmm vil jo gjerne tru på dem..for høre dem sir te alle at "kan ikke si det med hundre prosent sikkerhet men det ser ut som ei/en....) så de lover aldri..men har ikke teknologien kommet lenger lissm... de burde jo kunne se det med sikkerthet idisse ddageer..

er veldig skeptisk,men vil fremdeles høre bare for moro skyld! [:)]  kommer bare til å handle nøytrale ting til bebisen. [:)]  har hatt alt for mange venninner som har fått høre feil!! flest har fått vite at det er ei jente og ut kom en gutt!! [:)]  såå... det er spennende,men jeg tar det med ei klype salt! [:)]

hm.. uansett om dere sier at det er mange som har fått høre feil, så kommer jeg til å tro blindt på det om de sier jente.. [8|] Fordi magefølelsen er så sterk.. Og jeg skal kjøpe gardiner og ting til barnerommet før babyen blir født.. hehe, kan jo bli interessant. [;)]

ORIGINAL: Misin

hm.. uansett om dere sier at det er mange som har fått høre feil, så kommer jeg til å tro blindt på det om de sier jente.. [8|] Fordi magefølelsen er så sterk.. Og jeg skal kjøpe gardiner og ting til barnerommet før babyen blir født.. hehe, kan jo bli interessant. [;)]

hehe...[:)] samma her...[8D]

Forrige gang så til og med jeg at det var en gutt, men kommer nok til å være litt skeptisk hvis dem sier det er ei jente, mulig han gjemmer snoppen... [:D] Også har jeg så sterk følelse på gutt... Men håper det syns tydelig, vil så gjerne vite! [;)]

litt kjedelig å bare gå å kjøpe nøytrale farger å..er da så lite utvalg.. jeg gleder meg til å kjøpe entn rosa eller blått, det jeg har gått å ventet på..hmm vi får se hvor sikker jordmora er og hvor sikker jeg er sjøl.. det er jo beste ultralyd senteret her i trondheim da så de skal vel være ganske flinke siden det er foster diagnostikk sentert for hele norge... hmm vi får vente å se..hee[:)]

Kommer til å være skeptisk ja. Jeg selv har ikke noe sterk følelse
om hvilket kjønn babisen er. Må nok kunne se kjønnet godt for at jeg skal
stole på om det er sikkert. Og flere ul-timer[;)] Men håper jo de kan gi litt
antydninger til om det er en jente el. gutt[:)]

Jeg var på ul igår og da så vi tydelig at det var 2 kjønnslepper [:D] Så det blir en jente her [:D]

Noen tar helt klart feil.
Var på UL og fikk vite at det er en jente det var lett å se i følge jordmoren, men klart det kan være feil.
Har sjøl hatt veldig sterk jente følelse denne gangen i tillegg viser hjertefrekvensen 150.
Det kan tyde på at det er en liten jente på vei. [:)]
Blir uansett til at eg ikke kjøper så mye klær inn før babyen er ute, får alltid så utrolig mye i gaver fra familie og venner. Liker dessuten å ha med meg babyen på shopping synes det er kos.

Litt skeptisk ja, vil ikke vite hvis de ikke ser det rimelig bra... Men har en veldig sterk følelse av at det blir jente jeg da! Så hvis de sier at det mest sannsynlig er jente, så flyr jeg avgårde og kjøper rosa ting! Men ikke så masse da, syns det er så mye fint i andre lyse farger også!

er veldig skeptisk... vi skal på ultralyd imorgen og skal ikke vite kjønnet, blir spennende å vente :-)

Aj aj aj....jeg har akkurat handle rosa tøy til over 2000 spenn. Tenk om det er feil [8|]

Jaja. Da blir det en femi gutt [;)] [:D]

He he, blir morsomt med rosa rom og sengetøy og klær til en liten gutt, Sanasol. Du får sikkert så masse gaver når babyen er født uansett, så det blir nok av "riktig" farge likevel [:D] dersom det skulle vise seg å være en gutt. Men er det ikke stort sett riktig da, det som jordmor mener de ser?

Da vi fikk førstemann viste hun oss på ultralyden den lille tissen til fosteret, men vi skjønte knapt opp og ned på bildene og bare jattet med.

Joda, jeg tror det er ganske sikkert. På UL spurte vi hvor sikkert det var og de sa ihvertfall 95%. Derfor mye rosa [:)]

Back
Topp