Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: [Otilie]heh..min sambo er snekker,mem han hiver seg ikke under "panseret" mitt når han kommer hjem uansett da [8|][8D]
Må være litt rart tror jeg[8|]
Det første en mekaniker gjør når han er ferdig på jobb, er jo ikke akkurat å hive seg under panseret for å mekke mere bil[8D]
ORIGINAL: racesnuppsi
gynekolog?
sambo og jeg snakket om dette sist jeg var til undersøkelse [;)]
må være litt rart å nusse mannen din avgårde om morgenene for å reise for å se/ta i 20-30 underliv på en dag eller? [8|][8D]
ORIGINAL: Labambie
Det ER spesielt med en mannlig gynekolog uansett hva dere måtte si altså.. Du må jo ha litt spesielle ønsker og preferanser når du blir det.. Alle velger vi jo yrke utifra hva vi kunne tenke oss å jobbe med.. Jeg er frisør fordi jeg er kreativ, flink med mennesker, farger og hendene mine. Noen blir lærer fordi de elsker å jobbe med barn.. En gynekolog blir det fordi han er interessert i det kvinnelige underliv..
ORIGINAL: Nåssåbjønnsignerer.
Jeg syntes man er litt korttenkt hvis man tror gynekologer ser på underlivet ditt som noe fantastisk når du ligger der[8|] Jeg vasker både dame og manne underliv hver dag på jobb jeg, men neggu om jeg tenker noe mer rundt det!
ORIGINAL: Thothamon..det handler ikke om at jeg tror de ser på det sexuelt fra min side altså!!
ORIGINAL: Nåssåbjønnsignerer.
Jeg syntes man er litt korttenkt hvis man tror gynekologer ser på underlivet ditt som noe fantastisk når du ligger der[8|] Jeg vasker både dame og manne underliv hver dag på jobb jeg, men neggu om jeg tenker noe mer rundt det!
og en gynokolog har maaaange pasienter som ikke er unge og smekkre og for å si det slik. En gynokolog ser mye rart og gjerne ekkelt i løpet av en dag, finnes mange grunner til at man går til gynokolog[;)]
ORIGINAL: [K]
Det ER spesielt med en mannlig gynekolog uansett hva dere måtte si altså.. Du må jo ha litt spesielle ønsker og preferanser når du blir det.. Alle velger vi jo yrke utifra hva vi kunne tenke oss å jobbe med.. Jeg er frisør fordi jeg er kreativ, flink med mennesker, farger og hendene mine. Noen blir lærer fordi de elsker å jobbe med barn.. En gynekolog blir det fordi han er interessert i det kvinnelige underliv..
Eller fordi han har lyst å hjelpe mennesker med den typen del av kroppen..???
Jesus..[8|]
Tror ikke de sitter å sikler etter underlivene som kommer inn altså....
Du VILLE misforstå meg og da.. Jeg tror absolutt ikke de sikler inn der.. Men de er over gjennomsnittet opptatt av kvinnesykdommer og underlivsplager og da underliv. Hvis ikke hadde de ikke spesialisert seg innen dette.
ORIGINAL: *Snepsi*
De har jo mannlige pasienter også..[8D]