noen som er sambo med en..

vinglepia

Forumet er livet
gynekolog?

sambo og jeg snakket om dette sist jeg var til undersøkelse [;)]
må være litt rart å nusse mannen din avgårde om morgenene for å reise for å se/ta i 20-30 underliv på en dag eller? [8|][8D]

Haha det har jeg tenkt på mange ganger også...[:D]

Må være litt rart tror jeg[8|]

Det første en mekaniker gjør når han er ferdig på jobb, er jo ikke akkurat å hive seg under panseret for å mekke mere bil[8D] 

ORIGINAL: [Otilie]

Det første en mekaniker gjør når han er ferdig på jobb, er jo ikke akkurat å hive seg under panseret for å mekke mere bil[8D] 

Hahahahhahah[:D][:D][:D]

ORIGINAL: [Otilie]

heh..min sambo er snekker,mem han hiver seg ikke under "panseret" mitt når han kommer hjem uansett da [8|][8D]

ORIGINAL: racesnuppsi

gynekolog?

sambo og jeg snakket om dette sist jeg var til undersøkelse [;)]
må være litt rart å nusse mannen din avgårde om morgenene for å reise for å se/ta i 20-30 underliv på en dag eller? [8|][8D]

hahaha dævver ass! Så går det bare masse fine damer til han som du tror han har et godt øye til haha. Tror ikke jeg ville vite så mye om pasientene hans hvis mannen min var det. hoho[:D]

ORIGINAL: Labambie

Det ER spesielt med en mannlig gynekolog uansett hva dere måtte si altså.. Du må jo ha litt spesielle ønsker og preferanser når du blir det.. Alle velger vi jo yrke utifra hva vi kunne tenke oss å jobbe med.. Jeg er frisør fordi jeg er kreativ, flink med mennesker, farger og hendene mine. Noen blir lærer fordi de elsker å jobbe med barn.. En gynekolog blir det fordi han er interessert i det kvinnelige underliv..

Eller fordi han har lyst å hjelpe mennesker med den typen del av kroppen..???
Jesus..[8|]
Tror ikke de sitter å sikler etter underlivene som kommer inn altså....

Men er det ikke en del av jobben til allmenlegene også, eller er det spes utannelse for det? Jeg har tatt gu undersøk både hos mann og dame allmenlege

[:D][:D][:D]blir nok en vane det også tenker jeg[&:][:D]

jeg er litt med på den tanken til labambie egentlig..
vil jo si de er over gjennomsnittet interessert i "området" [8D]

sist jeg var til undersøkelse spurte jeg sambo hva han tenkte om det og han sa det hadde han aldri tenkt på (enda så sjalu han egentlig er) [;)]
så sier jeg; det er jo faktisk en fremmed mann som har fingrene sine inni der og sånt [8D]

DA gikk det opp for meg hvordan disse kvinnene måtte ha det [:D]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Jeg syntes man er litt korttenkt hvis man tror gynekologer ser på underlivet ditt som noe fantastisk når du ligger der[8|] Jeg vasker både dame og manne underliv hver dag på jobb jeg, men neggu om jeg tenker noe mer rundt det!
signerer.

og en gynokolog har maaaange pasienter som ikke er unge og smekkre og for å si det slik. En gynokolog ser mye rart og gjerne ekkelt i løpet av en dag, finnes mange grunner til at man går til gynokolog[;)]

ORIGINAL: Thothamon..

ORIGINAL: Nåssåbjønn

Jeg syntes man er litt korttenkt hvis man tror gynekologer ser på underlivet ditt som noe fantastisk når du ligger der[8|] Jeg vasker både dame og manne underliv hver dag på jobb jeg, men neggu om jeg tenker noe mer rundt det!
signerer.

og en gynokolog har maaaange pasienter som ikke er unge og smekkre og for å si det slik. En gynokolog ser mye rart og gjerne ekkelt i løpet av en dag, finnes mange grunner til at man går til gynokolog[;)]
det handler ikke om at jeg tror de ser på det sexuelt fra min side altså!!
jeg hadde ikke likt om min sambo hadde vært frisør heller for det er mange ekle hår ute og går [8D]

meen, for meg handler det om at det er liksom det eneste hele dagen handler om.
i helseyrket er det jo bare en liten bit av arbeidsdagen liksom..

ORIGINAL: [K]

Det ER spesielt med en mannlig gynekolog uansett hva dere måtte si altså.. Du må jo ha litt spesielle ønsker og preferanser når du blir det.. Alle velger vi jo yrke utifra hva vi kunne tenke oss å jobbe med.. Jeg er frisør fordi jeg er kreativ, flink med mennesker, farger og hendene mine. Noen blir lærer fordi de elsker å jobbe med barn.. En gynekolog blir det fordi han er interessert i det kvinnelige underliv..

Eller fordi han har lyst å hjelpe mennesker med den typen del av kroppen..???
Jesus..[8|]
Tror ikke de sitter å sikler etter underlivene som kommer inn altså....

Du VILLE misforstå meg og da.. Jeg tror absolutt ikke de sikler inn der.. Men de er over gjennomsnittet opptatt av kvinnesykdommer og underlivsplager og da underliv. Hvis ikke hadde de ikke spesialisert seg innen dette.

De som er utdannet til gynekologer i Norge er også obstetrikere (=fødselsleger). Kan jo hende de i utgangspunktet er spesielt interessert i å hjelpe nye verdensborgere til verden, men så har de funnet ut at gynekologi er greit etterhvert som de har jobbet en stund. Det tror jeg hvertfall! Dessuten er gynekologi en veldig takknemlig jobb, du har stort sett med "friske" mennesker å gjøre!

er ikke helt med på den at gynekologer er "over gjennomsnittet" intressert i underliv.
Er ett spesialistfelt som øre,nese og hals feks.Tror ikke det bare er øre,nese og hals-gale folk som blir spesialister der altså...Er vel heller omfanget av det de gjør som hjelper dem velge spesialfelt.(sykdommer osv.)

Synes du da en jordmor er over gjennomsnittet intressert vagina,barn og pupper?[8D]Er nok ikke så sort hvitt altså..

som gynokologen sier vær fredag: skal sannelig bli godt å se folk i øya igjen[8D]

det jeg tenker litt på for de som virkelig spesialutdanner seg til gyno. hva er det som fasinerer? hva fikk de til å ville bli det? en jm velger jo ofte yrke fordi det er livet som fasinerer osv.

har aldri hørt om en på 10 år som sier han vil rote kvinner opp i høna. men det er vel noe som faller mer av intresse under utdannelsen som lege kanskje.

å tro meg, de ser ikke bare vakre ting. husker brodern sin kompis han hadde sinnsykt lyst til å bli gynokolog haha....tror ikke han hadde holdt ut lenge når 80 åringer hadde sprika eller noen med en forferdelig infeksjon hadde spredd beina.[8D]

Trur nok di fleste går inn i "jobbmodus"  som man gjør med alle andre jobber[8|]

ORIGINAL: *Snepsi*

De har jo mannlige pasienter også..[8D]

Mmm.. nei, det har de faktisk ikke...[;)] Det er det urologen som tar seg av...[:)]

Back
Topp