Noen som er redd..

Nyttårslykke

Gift med forumet
..for å miste?
 
Jeg kjenner jeg er nervøs, og hver gang jeg går på do så frykter jeg at jeg skal blø... Prøver å kjenne etter på tegn hele tiden på at det skal gå bra, og klarer til en viss grad å berolige meg selv..
 
Mista etter 11 uker (for 3 år siden), og det var et HELVETE i mange uker med masse blod hele tida, men et hjerte som slo i 3 uker til etter at jeg begynte å blø..
 
Kjenner jeg er redd altså... Slitsomt [:)]
 
 
 
Jeg er ikke redd for det faktisk, men det er nok fordi jeg ikke har mistet før, så jeg vet ikke hvordan det er, og fordi det er så tidlig enda, har ikke helt synket inn.. 
 
ORIGINAL: Henriette1986

jeg er redd for å miste... livredd....  men jeg kan ikke tenke på det for da mister jeg helt sikkert.. jeg gleder meg bare til jeg er 7 uker for da har jeg gått over min kneik :)

 
Ja, skjønner hva du mener... Jeg gleder meg bare til 12 uker jeg [:)] 
 
Men, jeg har satt meg delmål. I går var jeg og tok blodprøver for å sjekke HCG-verdien, skal tilbake på torsdag for å se om det har steget. Hvis alt er ok da skal jeg på innvendig UL 13. mai å se om jeg ser et hjerte [:)]
 
Håper på å få mange bekreftelser på at alt er bra [:)]
 
Skjønner godt dere er redde dere som har mistet.... tenker liksom på det og det blir en milepæl å komme over kneika hvor man mistet sist.
Jeg for min del tenker ikke så mye på det. Tenkte faktisk mer på det sist gang. Ganske rart. Har et mer avslappet forhold denne gangen, og det er ganske deilig [:)] Håper det holder seg slik!
 
Jeg går også rundt og er redd for å miste. Er ikke noe kjekt å tenke på, for det ar så vondt både psykisk og fysisk.Men prøver å tenke positivt, og går å gleder meg til uke 12. Heldigvis har jeg noe travle uker forran meg, så tiden går forhåpentligvis fort [:)]
 
Back
Topp