Noen som er plaget med stiv nakke/rygg?

Hyssamaia!

Gift med forumet
Ryggen min er mildt sagt fuck'd up[:-] jeg kan så vidt vri på huet før hele ryggen strammer seg i et smerte hælvette[&o] har vært maange ganger hos fysio.. men det skjer aldri noe. blir ikke bedre..

Så hva kan jeg gjøre? hjelper det å komme seg til kiropraktor og få knekt opp litt? går rundt med konstant hodepine nå.. [:'(]

prøv en naprapat, var hos ei tre ganger og det funka j*vla bra. hadde ikke stiv nakke/huepine på flere mnd.

Er der jeg også nå[:(][:(][:(][:(][:@][:@][:@]

Kan ikke hjelpe deg desverre.....men kan gi deg en trøsteklem...for vet hvordan det er

jeg har vondt fra midten av ryggen og opp.. og legger jeg hode ned på skulderen knekker det 2-3 ganger.. [&:] føler meg som en dukke som er satt sammen[8D] men det er vondt og jævelig.. men fysio hjelper ikke en dritt.. så får vel knekke opp litt..

har dets elv kjempeille er jeg ifølge kiropraktor.. eneste som hjelper for meg  er kiropraktor og mye gåtur....
kom deg til kiropraktur så han får løsnet opp det verste...
masse god bedring.... vet hvordan det er....

E har kjøpt en sånn hvetepose som du varmer i mikro eller ovn, og så legger e den der hvor det er vondt[:)] det lindrer[:)]

Ja, men føler at denne hjelper litt! Vet ikke om det er mest psykisk da[8D], men jeg synes den er utrolig deilig å ligge på (etter 1-2 min) og blir veldig avslappet av den. http://www.gymgrossisten.com/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.fcgi?funk=visa_artikel&Avd=6&artnr=A4907r

slet med det samme jeg også prøvde alt men inngenting hjalp, fikk tips om kinesologi og det hjalp veldig!!Er ganske alternativt men virket på meg, rareste jeg har vært med på trodde aldri det skulle virke

Kiropraktor har hjulpet meg (med whiplash riktig nok),men etter litt knekking blir det alltid bedre- bra! I motsetning til fysioterapi som ikke hadde no for seg!

Back
Topp