Noen som er plaget med hodepine?

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Noen som er plagde med hodepine? Jeg kan få hodepiner som nesten gjør meg gal! I dag har jeg tatt 2 paracet og ikke kjent virkning en gang, er så vondt at jeg nesten kaster opp :s helt fortvilet nå!!

Uff, det kan umulig være godt :( Jeg har bittelitt vondt i hode innimellom, men ikke noe å gå fra vettet av ihvertfall! Håper det går over hos deg snart. God bedring:)

Bestilt tid til kiropraktor og akupunktur i morgen tidlig, håper de kan hjelpe meg. Er ikke vitsen i å ta tabletter når de ikke virker :) Håper bare dette går over snart!! :) Takk for det :)

Bestilt tid til kiropraktor og akupunktur i morgen tidlig, håper de kan hjelpe meg. Er ikke vitsen i å ta tabletter når de ikke virker :) Håper bare dette går over snart!! :) Takk for det :)
Lykke til i morgen :)

Håper det virker bedre enn paracetten.
Jeg har bare litt vondt en gang i blant, men ikke noe som ikke går vekk etter å sitte litt i ro og drikke masse vann.

God bedring!

Tror det går litt på gikten min og jeg ikke tar medisin. Må nok gå oftere til fysio også, for jeg tror ikke jeg orker en ny runde med dette hehe.. det er som om noen presser skallen min sammen og det banker skikkelig bak øynene.. En god dags fyllesyke ville vært å foretrekke hehe.. skal på UL rett etter akupunktur og kiropraktor så håper ikke mini sovner av den behagelige akupunkturen hehe. Skal hvertfall drikke litt brus før jeg går inn :)

Jeg har også rn del hodepine, men ikke like intens og ille som deg høres det ut som. Høres skikkelig plagsomt ut.
Håper det hjelper med behandling! :)

Har en del hodepine i svangerskapet ja, men foreløpig så går det over med to paracet, en kopp kaffi og litt hvile på mørkt rom. Har migrene til vanlig, så håper bare unngå det, for har ikke så lyst å ta migrenemedisinen for den er ikke like utprøvd på gravide. Skikkelig irriterende for sist svangerskap hadde jeg ikke hodepine i det hele tatt!

Har vært plaget de siste dagene.

Jeg slet med migrene før. Det er så utrolig smertefullt! Disse hodepinene kan minne veldig om migrene, bortsett fra at jeg har ikke noe aura, og det er i hele hodet og ikke bare på høyre side. Hodepinen strekker seg fra skuldrene og helt frem til pannen og dunker bak øynene for hver minste bevegelse..
Tror bare jeg skal høre va kiro sier, kan være migrenen som kommer tilbake men jeg har ikke hatt migrene som har vært i hele hodet før... det er jo ikke helt klassisk migrene.

Harald (kiropraktoren min i 7 år) er en vindundermaker med nåler og knekking, håper han fikser biffen :D

Håper det blir bedring med deg med behandling. Her er jeg relativt sikker på at det er hormonbetinget hodepine jeg har nå. Har også sånn dunkende vondt i hele panna/fremste del av hodet, og det er langt ifra migrene (som jeg også alltid har på høyre side faktisk :p), men vet fra tidligere at hvis jeg går mye og lenge med hodepine så kan det trigge migrenen. Har fått grønt lys fra legen om å ta medisinen min hvis jeg må, men håper unngå det siden den ikke er "helt godkjent" siden det er lite erfaring med den under graviditet, men heldigvis ikke registrert noe skadelig med bruk av den foreløpig :)

Hatt mye hodepine de siste dagene. Funker bare å sove og sove enda mer!

Har hatt hodepine hver dag i en uke ca, idag er første dag jeg ikke har hatt det fra jeg stod opp helt til kvelden!
Fra før har jeg fått beskjed om at jeg har migrene med aura, men det er ikke det jeg sliter med etter jeg ble gravid.
Etter jeg var sykemeldt i 2 uker (og var totalt sengeliggende i den første uken) har ryggen og nakken skapt seg, er helt stiv fra skulderbladene og oppover nakken.

Ser du har bestilt time til akupunktur, jeg gikk på min første time med det på mandag, og skal tilbake i morgen. Jeg håper og tror det kommer til å hjelpe, i tillegg til tøying og bøying av rygg- og nakkemusklene!
Håper litt behandling hjelper deg og! Det er ikke noe godt å gå med hodeverk hele tiden:/

Jeg har hatt hodepine som har kommet og gått i svangerskapet. Var aller værst i starten. Da kunne det nesten føles som om hode skulle sprenge til tider. Akupunktur er veldig effektivt. Hu dama jeg går til behandler med massasje også der hun kan "klemme bort" hodepinen min. Hvis musklene i nakken har vært ømme eller stive har jeg ofte fått ekstra hodepine av det, men å har hu klart å fikse det. :-)

Sliter endel med hodepine ja, spesielt de siste ukene. Å sove er det eneste som egentlig hjelper. Er værst på kveldstid hos meg da, tror mye av hodepinen min kommer fra spenninger og plager i rygg og nakke.
Skal til legen i morgen, så skal nevne det da, er veldig slitsomt i lengden.. :(

Jeg har også myyye hodepine, spesielt på jobb. Trodde det først var pga brillene eller noe, men får like mye hodepine uten som med :P

Jeg slet med migrene før. Det er så utrolig smertefullt! Disse hodepinene kan minne veldig om migrene, bortsett fra at jeg har ikke noe aura, og det er i hele hodet og ikke bare på høyre side. Hodepinen strekker seg fra skuldrene og helt frem til pannen og dunker bak øynene for hver minste bevegelse..
Tror bare jeg skal høre va kiro sier, kan være migrenen som kommer tilbake men jeg har ikke hatt migrene som har vært i hele hodet før... det er jo ikke helt klassisk migrene.

Harald (kiropraktoren min i 7 år) er en vindundermaker med nåler og knekking, håper han fikser biffen :D

Jeg hadde også migrene med aura før jeg bele gravid med storebror. Da kunne jeg være virkelig dårlig i perioder og kastet ofte opp i forbindelse med migrenen. I svangerskapet endret migrenen min seg til å bli mye hyppigere (dessverre) og uten aura. Kanskje det er det du opplever (dessverre?) Jeg var delvis sykemeldt på grunn av dette i deler av 2. trimester og mesteparten av 3. trimester. Etter graviditeten har jeg ikke hatt migrene på 2 år! Superdeilig! Jeg har riktignok aura innimellom, men denne ender ikke opp i den vanlige hodepinen. Rare greier....Jeg bruker å tenke at migrenen sikkert har forsvunnet fordi jeg har blitt et mer rolig og harmonisk menneske etter at jeg fikk barn ;)

Jeg svelger ordene mine! Jeg skrev i går at jeg har litt vondt i hode innimellom. Men helt sidne jeg skrev det igår til nå har jeg hatt såå vondt :( Hjalp ikke å ligge i senga fra 19.30 til jeg sto opp i dag heller :( Tatt 1 paracet, men den merker jeg ikke..

Back
Topp