Noen som er plagde med hodepine? Jeg kan få hodepiner som nesten gjør meg gal! I dag har jeg tatt 2 paracet og ikke kjent virkning en gang, er så vondt at jeg nesten kaster opp :s helt fortvilet nå!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til i morgenBestilt tid til kiropraktor og akupunktur i morgen tidlig, håper de kan hjelpe meg. Er ikke vitsen i å ta tabletter når de ikke virkerHåper bare dette går over snart!!
Takk for det
![]()
Bestilt tid til kiropraktor og akupunktur i morgen tidlig, håper de kan hjelpe meg. Er ikke vitsen i å ta tabletter når de ikke virkerHåper bare dette går over snart!!
Takk for det
![]()
Jeg slet med migrene før. Det er så utrolig smertefullt! Disse hodepinene kan minne veldig om migrene, bortsett fra at jeg har ikke noe aura, og det er i hele hodet og ikke bare på høyre side. Hodepinen strekker seg fra skuldrene og helt frem til pannen og dunker bak øynene for hver minste bevegelse..
Tror bare jeg skal høre va kiro sier, kan være migrenen som kommer tilbake men jeg har ikke hatt migrene som har vært i hele hodet før... det er jo ikke helt klassisk migrene.
Harald (kiropraktoren min i 7 år) er en vindundermaker med nåler og knekking, håper han fikser biffen![]()