¤Celti¤ Elsker forumet 28 Feb 2007 #1 me at deres små troll tisser seg helt gjennomvåt om natta MED BLEIE PÅ????[&:]
J Julita Forumet er livet 28 Feb 2007 #2 han gjorde det før hvis jeg ikke skifta på han før jeg la meg [:)]
T Tjolahopp Elsker forumet 28 Feb 2007 #3 har du prøvt å bytte beietype? alle barn er forskjellige - noen bleier passer bedre til noen... har ikke opplevd det selv mer enn 2 ganger kansje!?
har du prøvt å bytte beietype? alle barn er forskjellige - noen bleier passer bedre til noen... har ikke opplevd det selv mer enn 2 ganger kansje!?
*Thias* Elsker forumet 28 Feb 2007 #4 her ble det gjennomvått hver natt helt til jeg byttet til pampers active fit om natta.. har ikke vært gjennomvått etter det [:D] du kan jo prøve [:)]
her ble det gjennomvått hver natt helt til jeg byttet til pampers active fit om natta.. har ikke vært gjennomvått etter det [:D] du kan jo prøve [:)]
¤Celti¤ Elsker forumet 28 Feb 2007 #5 ORIGINAL: *Thias* her ble det gjennomvått hver natt helt til jeg byttet til pampers active fit om natta.. har ikke vært gjennomvått etter det [:D] du kan jo prøve [:)] den skal jeg prøve!Har prøvd det meste uten hell......[:(] Takk[:D]
ORIGINAL: *Thias* her ble det gjennomvått hver natt helt til jeg byttet til pampers active fit om natta.. har ikke vært gjennomvått etter det [:D] du kan jo prøve [:)] den skal jeg prøve!Har prøvd det meste uten hell......[:(] Takk[:D]