Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: viva
Takk for svar jenter!
Min kjære klarte å fikse det til slutt[;)]
Men nå har det dukket opp flere spørsmål....
1) Den tar en lang "pause" midt i før den kutter ferdig... Dette gjør min og, og det er visst fullt normalt[;)]
2) Den ar kuttet nedi den blanke plasten.... (kuttematta heter det kanskje) Er den ødelagt da? Og hvorfor har den gjort det? Har den kuttet gjennom hele carriersheeten???? Har ikke vært borti dette før
3) Hvilken farge kniv bruker dere til bazzil og tykt mønsterark? Og hvilken til tynnere mnsterark Jeg bruker den rosa både til bazill og mønsterark og det funker helt fint
4) Må jeg bruke et så stort papir at det dekker hele den blanke flaten? Neida så lenge arket er stort nok til å dekke det du skal skjære ut så holder det
ORIGINAL: viva
Takk for svar jenter!
Min kjære klarte å fikse det til slutt[;)]
Men nå har det dukket opp flere spørsmål....
1) Den tar en lang "pause" midt i før den kutter ferdig...min gjør kun det hvis den kutter myyyyye samtidig, men jeg har cr da.
2) Den ar kuttet nedi den blanke plasten.... (kuttematta heter det kanskje) Er den ødelagt da? Og hvorfor har den gjort det? det er helt nomalt... for disse må skiftes ut etterhver... koster 179,- for to stk på bikuben
3) Hvilken farge kniv bruker dere til bazzil og tykt mønsterark? Og hvilken til tynnere mnsterark jeg bruker kun den rosa kniven jeg=)
4) Må jeg bruke et så stort papir at det dekker hele den blanke flaten? nei du kan bruke resterak og hvilken str du så lenge det du skl kutte får plass oppå der
ORIGINAL: Amarula
nnår du setter inn carier sheet må du sette det inn så det går over den linja inni der kniven går.
skjønner .... ca 1.5-2 cm lenger enn akkurat inn i maskinen/der du setter inn arket.