Noen som er på overtid?

Istid

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Marshmallows2021
Er 40 uker i dag, selv om det er fortsatt 2 dager til termin føler jeg at det blir overtid på meg. I tillegg ble jeg satt tilbake på ordinær ul,så føler at denne graviditeten har vært kjempe lang! Fødte en dag før termin sist. Lite kynnere og ellers nesten ingen tegn på at kroppen forbereder seg på fødsel i nærmeste fremtid....blir litt oppgitt av dette!
Syntes det er vanskelig å få dagene til å gå nå! drit lei!
Hvordan går det med dere andre som er ved termin/ på overtid?
 
Hadde termin i går. Men man skal vel gå maks 12 dager over før man blir satt i gang!?!? Så iløpet av neste uke er ho forhåpentligvis her :D
Merker jeg er sliten og lei, å gleder meg virkelig til å bli ferdig med dette kapitlet og starte på ett nytt et!!
 
Jeg er også 40 uker idag og tror ikke det kommer noen baby denne uka! ingen tegn til noe som helst enda. kanskje han overrasker og kommer plutselig? kan jo håpe  er tredjegangs og den første kom 6 dager termin etter og nr 2 kom 3 dager over termin
 
41+1.. og utruuuleg langdrygt!

Spennande å sjå kva dei sei på overtidskontrollen i morgon, men er forberedt på at ingenting skjer...;)
 
Jeg er også 41 + 1 i dag, våkner like skuffet hver morgen over at ingenting har hendt. Skal heldigvis på overtidskontroll i morgen, da får man kanskje vite litt mer :)

Lykke til alle sammen !
 
Vi er to dager på overtid i dag, men det føles som om det er minst to uker over; nesten som om man kommer til julaften, og når en kommer til dagen, blir den hele tiden flyttet... Føler meg nesten litt utakknemlig, ettersom at alt har gått så bra i svangerskapet, men vi vil jo bare så gjerne møte nurket  - og så er det litt frykt for at noe skal gå galt når alt har gått så bra så langt...

Skal på overtidskontroll på fredag - men satser selvfølgelig alt på at han har kommet til da...(selv om det ikke er noen tegn på at noe er på gang enda...)

Lykke til - allle sammen - og hold motet oppe!! Snart har vi verdens beste gave i armene!!!
 
40 uker i dag og lite som tyder på fødsel! termin på fredag og overtidsjekk på neste fredag. prøver å tenke positivt, men er godt sliten i dag. har hatt en økning i mensmerter, som er positivt mtp modning, men det kan en jo gå med i  mange uker før det skjer nåkke....    
 
Jeg er 1 uke på overtid:(....var på overtidskontroll i dag,blir satt igang lørdag kl 08.30 hvis det ikke skjer noe før(håpe håpe)
 
Fremdeles ingen baby som har tenkt å komme ut her... begynner å bli bedre til å få tiden til å gå, men er VELDIG klar nå... Uke 41 starter i morgen; med overtidskontroll, så får vi se hva JM og junior bestemmer seg for da...
 
Back
Topp