Noen som er på Medicus i Trondheim?

lille liss

Elsker forumet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Har brukt opp mine forsøk i det offentlige nå... Men vi gir ikke opp!! Så nå går vi over til privat, skal ringe i morgen. Noen flere som bruker dem?

Hei. Jeg har gått hos ene gynekologen som jobber på medicus i tr heim, hun henviste oss til st olavs nettopp da vi vil prøve offentlig først. Hun har tatt alle undersøkelser av meg og det fristet veldig å velge Medicus bare pga henne! Har inntrykk av at de er veldig flinke, menneskelige og dyktig i det de gjør :-) Masse lykke til!!xsmile9 Hvor har du hatt de offentlige forsøkene?

Har hatt mine offentlige forsøk på St.Olavs ;) Egentlig veldig fornøyd med dem, men holder seg til sine standard programmer tror jeg. Men tror jeg er litt vanskelig tilfelle, da jeg har ensometriose, kun en eggstokk og eggleder, lite egg og litt kort lutealfase :P Så håper det er privat og mer forskning på hva som kan hjelpe meg som er tingen for oss ;)

Lykke til på St.Olavs, tror nok at du også vil bli fornøyd der :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Åååh, slik å forstå ja! Tenker det offentlige er mer standard ja, mulig de private prøver litt annet ;) Fikk hvertfall det inntrykket av gyn. Ringte du de i dag? :)

Har snakket med de ja ;) Må fylle ut pasientopplysningsskjemaet på nettet og få St.Olavs til å sende over papirene :) Spennende ja, de har ferie fram til 6.aug nå da :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp