noen som er litt erfarne innen trening M

Bygg deg opp gradvis. Det er best både for kropp og hjerne.
 
Jeg har masse erfaring og for at du ike skal falle av eller miste motvasjonen anbefaler jeg deg å starte med 3 økter I uken på sånn 30 til 45 min med moderat innsats enten det er kondisjon eller styrke [emoji4] og gjerne varier alt fra sykkel, gå/jogge turer, styrketrening osv [emoji4]
 
Jeg fulgte et "bli en løper"-program som jeg fant i et blad. Hata å jogge før, nå elsker jeg det.

Det som var så fint med programmet var at man begynte gradvis og bygget seg opp. Fra å jogge i 1 minutt til 30 minutt sammenhengende [emoji4]
 
Masse!!
For å holde ut og like d- Finn noe å gjøre du liker!!!! D finnes mye ulik trening- du må finne ut hva som er for deg!
 
Jeg har masse erfaring og for at du ike skal falle av eller miste motvasjonen anbefaler jeg deg å starte med 3 økter I uken på sånn 30 til 45 min med moderat innsats enten det er kondisjon eller styrke [emoji4] og gjerne varier alt fra sykkel, gå/jogge turer, styrketrening osv [emoji4]

Signerer! Greit å bygge seg gradvis opp så motivasjonen ikke dropper på startlinja! [emoji4][emoji1360]
 
Back
Topp