Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 163. Når man er lav vokser magen utover, dersom man er høy vokser magen mer i høyden. Merker det nok på både lunger og blære uansett. Noen er vel mer plaget enn andre tror jeg.
Så godt å høre, har allerede bekkenlås det får holde for en stundJeg er 155 og skal nå ha nr4. Det går veldig fint t å gå gravid! det er jo trangt på slutten men har ikke hatt pusteproblemer eller blærwproblemer pga graviditet
Jeg ække lang den ene eller andre veienEr også 163, men fikk aldri veldig stor mage sist (selv om jeg følte meg enorm på slutten, fikk jeg høre at jeg hadde en fin liten mage), lillesøster som er en god del høyere enn meg hadde mye større mage enn meg. Jeg har lang rygg, så kan være det hjalp litt på størrelsen på magen. Merker nok på lunger og blære uansett om man er høy eller lav.
Er også 155 cm. Var ikke særlig problem sist. Klart det var litt tungt å puste på slutten, men ikke sånn at jeg kjente det veldig i lunger og ribbein. Fikk veldig utovervendt mage daHei folkens!
Jeg fikk smålig angst for hvordan ungen skal få plass i meg jeg er 155 cm lav. Også sier gubben at ungen kommer til å presse mer på lunger og blære. Er dette et problem??
Litt fortung da men alt er nytt for meg så blir spennende og gøy hvis alt går braEr også 155 cm. Var ikke særlig problem sist. Klart det var litt tungt å puste på slutten, men ikke sånn at jeg kjente det veldig i lunger og ribbein. Fikk veldig utovervendt mage da
Takk for tips, fikk du noe spesielle tips rundt trening?Sniker fra mars. Jeg er 161 og fikk fort mage. Fått beskjed av kiropraktor om å forebygge og trene ryggen jevnlig, da dette kan bli tungt.
Godt å Høre158 her har aldri hatt noe problem i mine svangerskap.
Jeg er henvist videre til ei som er ekspert på gravide og bekken, så vi får se. Men svømming ble anbefalt av den første, og bekkenøvelser med ball.Takk for tips, fikk du noe spesielle tips rundt trening?