noen som er kjent med stena line??

Hjertejenta

Gift med forumet
Jeg og min samboer har fått sånn gratis minicruise på Stena Line.. men er jo filleren meg 25 årsgrense..
Er det noen her som vet om de er veldig strenge på den aldersgrensen?? samboeren min er over 25 så han er ikke noe problem, men jeg er jo ikke det... utrolig kjipt, så håper de kanskje ser imellom fingerne siden jeg er gravid med stor mage og vi kun skal ha slappa tur...

De er veldig strenge, måtte vise leg når jeg reiste med den båten for litt over 1 år siden. Men for å si det sånn stena line er ikke noe cruise båt. Det er en grunn at de deler ut gratis turer. Jeg anbefaler ihvertall ikke den båten, det første som slo mot meg når jeg gikk om bord var spy lukt, hele båten er super HARRY. [:'(]

Vi driver å vurdere andre båter...hehe samboeren ringte og da sa de at det er vekteren på kaia som bestemmer...hehe så vi kunne være heldig og vi kunne bli nekta.. så tror neppe vi tar sjangsen på å reise med de...

ORIGINAL: Charlotteogprinsessa

ORIGINAL: Hjertejenta

Vi driver å vurdere andre båter...hehe samboeren ringte og da sa de at det er vekteren på kaia som bestemmer...hehe så vi kunne være heldig og vi kunne bli nekta.. så tror neppe vi tar sjangsen på å reise med de...

Ta dfds så får dere i tillegg en koselig dag i køben:)

Ja jeg hadde også heller lagt litt penger i det og kommet meg til Køben, enn å tatt Harry Line til Fredrikshavn [:D]

Back
Topp