Noen som har vært hos mjøskirurgene og som har noe å si om de? Er i uke 13+5 og vurderer å bestille tidlig ul der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for hyggelig svar! Gratulerer så mye med din lille Vi er så spente,og litt nervøse på om det kan være noe galt så har lyst til å ta tidlig ul. Gøy å høre at du har hatt positiv erfaring med de.Jeg fikk babyen min nå i januar, men tenkte å svare her siden jeg var hos Mjøskirugene et par ganger i svangerskapet. Vi tok tidlig ul der i uke 12 og det var helt fantastisk. Legen der er meget proff og en kjempe hyggelig mann. Han jobber også på Lillehammer sykehus, så han vet hva han driver med. Han undersøker fosteret grundig, får vite om om alt ser greit ut, mengde fostervann, nakkefold osv. For oss var det fantastisk å komme dit for å få vite om alt stod bra til med den lille. Anbefales veldig! Vi tok også 3D ul der i uke 28, kjempe fornøyd! Anbefaler å bruke dette stedet hvor det er proffe utdannet folk! Ønsker deg masse lykke til videre i svangerskapet