Noen som er kjent i larvik?? Ang spisested...

Sola1979

Elsker forumet
Vi er en venninnegjeng som skal på farrisbad og ha spa dag. Vi skal også ut å spise og trenger tips til gode spistesteder i Larvik.

Pliiiis... [:)]

Big Horn, Brasseriet, eller den greske resturanten, Kreta heter den vel[;)]

China city.. kinesisk mat
spiseriet, indisk mat..
driitgood mat begge steder.. og ypperlig service.. ikke så dyrt heller...[:D]

ORIGINAL: Isabell_med_baby

spiseriet, indisk mat..

det er vel ikke akkurat pene og trivelige steder.. [;)]

ORIGINAL: Dollface

ORIGINAL: Isabell_med_baby

spiseriet, indisk mat..

det er vel ikke akkurat pene og trivelige steder.. [;)]

kanskje litt utdatert mtp innredningen.. men synes ikke det er så ille i hvertfall.. er jo rent der.. vet de på china city vasker hele resturanten flere ganger i uka... men det er jo liksom ikke så mye å velge i da.. annet enn becks da, som er svindyrt..

Jeg ville uten tvil dratt på becks. Stilig og fin restaurant med nydelig mat..
Ellers synes jeg de andre restaurantene i larvik er litt "enkle". Men kommer jo ann på hva man er ute etter da...
Ellers er det sikkert bra mat på hotellet også???

Kreta på storgata hadde i alle fall nydelig mat til en grei pris. Og svæææære porsjoner. Greide ikke spise opp alt.

Er dere glad i indisk, er spiseriet på storgata å anbefale. Der hadde de mye digg. Var der med jobben, bestilte forskjellig alle sammen, så tok vi litt fra alle skålene. Herlig. Men glad flere bestilte mildt krydra. Var mer enn nok smak for meg[:D] 

På becks var vi også veldig fornøyde, litt dyrere, men ikke uoverkommelig. Tror vi betalte rundt 650 for oss 2. Og da hadde gubben øl til maten og kaffe etterpå. Dessert orka vi ikke[:)]..

Til sammenligning kom regninga på Big horn på over 900. Og da bestilte jeg en liten entrecote så gubben kunne få seg en skikkelig biff.

Dere har jo peppes og dolly også da [:D][:D] men må si at china city har verdens beste kinamat og jeg har spist mange steder, og de som jobber der er supersøte og hyggelige [:D] og jeg synes faktisk at det er ganske så fint der, ser ut som en kinarestaurant med kinamusikk osv!!

dere må dra på BECKS, uten TVIL!!! helt fantastisk middag der!! ingenting annet i larvik kan sammenlignes med den..

Den ligger på Fritzøe Brygge, som ligger rett ved siden av Farris Bad:)

Kos dere på spa, det er kjempeflott på det hotellet!

Back
Topp