noen som er gravide?

Bella_

Gift med forumet
Må bare høre om jeg har gått glipp av noe... [:)]

neii [:(] skulle virkelig ønske det var tilfelle. eggstokkene står på høyspenning i vente etter en ny spire. hadde bare mensen kommet på sin plass så hadde nok prøvingen startet. hva med deg?

ORIGINAL: PerLå

neii [:(] skulle virkelig ønske det var tilfelle. eggstokkene står på høyspenning i vente etter en ny spire. hadde bare mensen kommet på sin plass så hadde nok prøvingen startet. hva med deg?

Ønsker jeg deg Lykke til!![:)]

Nei,nei og atter nei, ikke gravid her, var ikke meningen at jeg skulle bli det igjen på 6 år minst nå etter Amalie heller pga studiene mine, men nå snakker vi litt mere om nærmere 3 år til[;)] Men, ikke nå... Så her er spiralen på god plass.

Nix, tok test på Onsdag. Men vil veldig gjerne ha 2 tette, bli fort ferdig med barn [:D]

ORIGINAL: PerLå

Håper den dumme tanta kommer snart, så dere får begynne å prøve igjen!!

Nei ikke som jeg vet, spiralen er godt på plass (håper jeg..) Satser på den skal sitte der en stund [8D]

Back
Topp