Noen som er gravide igjen her da?;)

LillianneLie

Forumet er livet
VIP
Ja, er det noen som har små på gang?
Eller evt. planlegger i nærmeste fremtid?

Her blir det å vente en stund hvertfall. Vi har ikke plass til å bli flere her vi bor nå, så må få bygget huset vårt først. Noe som jo kan ta litt tid. Når det først er kommet opp er det ikke noe som atår i veien så da kan vi ta det litt som det kommer:)

Jepp! =)) ca 7 uker...

*Cake-Pop* skrev:
Jepp! =)) ca 7 uker...

Oi!! Gratulerer!

Har du alltid ønsket to tette da, eller? Blir nok stas det:!:))

Så gøy da =)   Gratulerer!!    Jeg har to barn og kunne selv tenkt meg en til, men far i huset her er ikke helt med på den.. Så vi får se hva det blir til om et år og to =)

mollimi skrev:
Så gøy da =)   Gratulerer!!    Jeg har to barn og kunne selv tenkt meg en til, men far i huset her er ikke helt med på den.. Så vi får se hva det blir til om et år og to =)

Mye kan forandre seg på et år eller to;) Skal se på det, at du får han med på planene dine:)

Her har jeg helt siden guttungen kom sagt at jeg vil ha MINST 4 år mellom han og neste. Men nå som ting har stabilisert seg og vi får sånn noenlunde greit med søvn, er planene plutselig ikke helt de samme;) Det er ikke like fjernt liksom. Rart med det;)

Nei, er ikke det, men hadde jeg hatt fast jobb med god lønn så hadde jeg nok vært det :P Har jo en på snart 3 og lillemor på 1 :) Så har det fint med dem :) Men ønsker 3 barn, men har ingen fast jobb å gå tilbake til... 

Gratulerer til dere som er da :D Herlig med to tette!

Takker! :) Tja, om jeg har ønsket to tette vet jeg ikke, men jeg vil bli ferdig m barn. Litt fordi om jeg nå jobber i 2-3 år og så skal ut i permisjon så har jeg lært jobben min kjempegodt igjen og så skal jeg glemme ting... nei da vil jeg heller ut mens jeg er dårllig og når jeg så kommer tilbake er det for godt! :) og gubben på 37 vil også bare bli ferdig med barn.

ikke gravid, men vil veldig gjerne ha en til i løpet av 2014, eller bli gravid i 2014 <3
har vært babysyk lenge, så glad jeg har klart meg så lenge :p
men i 2014 da er gutten vår 3 år 14.juni, så da føler jeg det passer veldig bra, og slik vi begge tenkte i utgangspunktet :)

gratulerer til dere som er gravid og dere som allerede har fått igjen :)

Back
Topp