Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Begynner å bli e stund siden vi fødte nå og lurer på om det er noen som er gravide igjen? Er selv 7+2 med termin 25.september og er veldig spent
jeg er vel 19+ ett eller annet så kommer en lillebror i juni/juli
Oi så gøy! Har svangerskapet gått smertefritt hittil eller? Hvordan gjør dere det med vogner?
Aldeles ikke smertefritt. Jobba i 3 uker før jer ble 100% sjukemeldt pga bekkenløsning og kvalme. Orker ikke mye før jeg blir dårlig så går hjemme dagen lang mens ungene er i bhg. Har to fra før så nok å styre med.
Vi har kjøpt en brukt babyjogger city mini gt double med bag. Så har vi en emmaljunga som blir brukt som bagvogn og storesøster kommer til å sove i en babyjogger city mini gt. Så mye vogner men det funker. Driver nå å sy vognposer til søskenvogna som er lette å flytte
Å så utrolig kjedelig masse god bedring og lykke til videre i svangerskapet. Vet ikke hvordan dine svangerskap var tidligere, men jeg slet med kvalme i første trimester sist og gjør det samme nå. Bekkenløsning fra helvette i andre trimester og jeg syntes faktisk tredje trimester var det desidert beste.
Lurer veldig på hvordan vi gjør det med vogn her i huset. Ser ut som et mareritt å håndtere de doble alene.
har hatt dårlige svangerskap alle gangene. Kvalm så å si hele ned nr 1, hele med nr 2. Bekkenløsning fra uke 20 med nr 1 og fra uke 12 med nr 2. Denne gangen var det fra positiv test nesten. Så får komme meg gjennom å få en fin gave tilslutt
har trilla litt med søskenvogna med storebror på 4,5 år og kommende storesøster og det har gått veldig fint. Er ikke kjempe tungt å svinge eller noe. Det eneste jeg sliter med er høye fortauskanter og å komme inn trappa hjemme. Men tror det er mest pga jeg mangler teknikken og ikke har kraft i beina nå.
Uff da blir det et langt svangerskap. Krysser fingrene for at du blir bedre.
Tror det blir vanskelig å ha dobbel vogn her jeg bor. Huset er en halv etasje over garasje og gårdsrom så må opp noen trapper.
Hei. Begynner å bli e stund siden vi fødte nå og lurer på om det er noen som er gravide igjen? Er selv 7+2 med termin 25.september og er veldig spent
Så gøy gratulerer så mye Er du inne på septembergruppa? Kan ikke huske å ha sett deg der.Eg er gravid i uke 24 (23+0) i dag og har termin 14 september Vi venter oss en lillebror Veldig spent på korleis det skal gå når storebror akkurat er fylt 1år og 2 mnd og 2 dager (i dag) ,han blir ca 1år og 6 mnd før lillebror kommer
Lykke til med din graviditet
Eg er gravid i uke 24 (23+0) i dag og har termin 14 september Vi venter oss en lillebror Veldig spent på korleis det skal gå når storebror akkurat er fylt 1år og 2 mnd og 2 dager (i dag) ,han blir ca 1år og 6 mnd før lillebror kommer
Lykke til med din graviditet[/QUOTE
Eg e tydeligvis ikkje så god på dissa forumsidene er inne å ser innimellomSå gøy gratulerer så mye Er du inne på septembergruppa? Kan ikke huske å ha sett deg der.
GratulererJeg! Hadde først termin i slutten av september, men hadde en MA. Nå er jeg gravid på ny, og skal få andremann uka føde uka før jentungen blir to
Gratulerer med guttliten gutt ventes 010121