Noen som er gravid igjen?

Tiol

Gift med forumet
Juli13-jentene
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
❄️ Januargull 2023 ❄️
Lurer på om det er noen herifra som er gravid igjen?
Som dere ser er jeg 9 uker på vei i morgen og lillegutt er 13 mnd, født 29. oktober 11 :)

Er akkurat ferdig med nr 2 :) 11,5mndrs forskjell:) Nå blir det ingen her på flere år.......... :)
Hvordan er formen? :)

Er akkurat ferdig med nr 2 :) 11,5mndrs forskjell:) Nå blir det ingen her på flere år.......... :)
Hvordan er formen? :)
Oioi!! Hvordan går det for dere? Er det slitsomt eller går det bra?
Akkurat nå er formen ganske dritt, kvalm og trøtt.. Har spyfølelse hele tiden, men tørr ikke spy hehe ;)
Ikke noe greit når lille krever en god del, men håper formen bedrer seg snart så vi kan ut å leke masse igjen! :)

Har sagt til meg selv nå at jeg IKKE skal ha fler unger hehe, men det glemmer man jo igjen.... xD

Så morro, gratulerer:)
Jeg er ikke gravid enda, men skal begynne å prøve på nr 2 litt utpå nyåret.
Håper på en vinter/vår 2014 baby:)

Så morro, gratulerer:)
Jeg er ikke gravid enda, men skal begynne å prøve på nr 2 litt utpå nyåret.
Håper på en vinter/vår 2014 baby:)
Takk :) Så moro, lykke til og håper det klaffer fort for dere :D

Oioi!! Hvordan går det for dere? Er det slitsomt eller går det bra?
Akkurat nå er formen ganske dritt, kvalm og trøtt.. Har spyfølelse hele tiden, men tørr ikke spy hehe ;)
Ikke noe greit når lille krever en god del, men håper formen bedrer seg snart så vi kan ut å leke masse igjen! :)

Har sagt til meg selv nå at jeg IKKE skal ha fler unger hehe, men det glemmer man jo igjen.... xD

Det går greit. Er alene i lange perioder av ganger,det er hardt. Når vi er 2,går det veldig fint:)
Rutiner er veldig bra kjenner jeg :) Nå har storebror fått 4 jeksler på en gang,så han holdt det gående hele dagen ognatten i rundt 8-9 dager...... Og da hadde jeg lillesøster her også..Uten hjelp..Da varjegsliten hehe...

Tør ikke du heller å kaste opp?? Ikke jeg heller..... Har superangst,ogholder igjen hver gang... Har gjort slik at lukkemuskelen har blitt veldig sterk... Også gir det seg igjen....Takk oglov :) Har ikke kastet opp på 20 år....Det er et under...
Har du noen følelse på hva det blir denne gangen da? :) Gratulerer forresten.

Uff ja,slitsomt å være gravid. Kjenner at det er MANGE år til vi skal ha flere,hvis vi i det hele tatt orker hehe:)

Det går greit. Er alene i lange perioder av ganger,det er hardt. Når vi er 2,går det veldig fint:)
Rutiner er veldig bra kjenner jeg :) Nå har storebror fått 4 jeksler på en gang,så han holdt det gående hele dagen ognatten i rundt 8-9 dager...... Og da hadde jeg lillesøster her også..Uten hjelp..Da varjegsliten hehe...

Tør ikke du heller å kaste opp?? Ikke jeg heller..... Har superangst,ogholder igjen hver gang... Har gjort slik at lukkemuskelen har blitt veldig sterk... Også gir det seg igjen....Takk oglov :) Har ikke kastet opp på 20 år....Det er et under...
Har du noen følelse på hva det blir denne gangen da? :) Gratulerer forresten.

Uff ja,slitsomt å være gravid. Kjenner at det er MANGE år til vi skal ha flere,hvis vi i det hele tatt orker hehe:)

Åja kan se for meg at det ikke er lett å være alene i lange perioder.. Er det militæret eller plattform jobb på din kjære eller? Her er gubben kalt inn til militæret i januar, særlig at han får lov til det av meg!! hehe ;)

Nei å kaste opp er mitt værste mareritt.. Men har måtte gi etter et par ganger nå, men er blitt veldig flink til å la vær! Må legge meg ned og ligge heeeelt stille til kvalmen er over, så er det bare å kaste i seg et par knekkebrød... :)
Har faktisk en veldig jentefølelse jeg.. Sist hadde jeg guttefølelse helt frem til fødselen, og det ble gutt :) Men blir spennende å se da! Gjør meg ingen ting med en gutt til, men da er vi nesten nødt til å få en til hehehe ;) ;)

Heldig du da som har fått en av hver :D :D

Åja kan se for meg at det ikke er lett å være alene i lange perioder.. Er det militæret eller plattform jobb på din kjære eller? Her er gubben kalt inn til militæret i januar, særlig at han får lov til det av meg!! hehe ;)

Nei å kaste opp er mitt værste mareritt.. Men har måtte gi etter et par ganger nå, men er blitt veldig flink til å la vær! Må legge meg ned og ligge heeeelt stille til kvalmen er over, så er det bare å kaste i seg et par knekkebrød... :)
Har faktisk en veldig jentefølelse jeg.. Sist hadde jeg guttefølelse helt frem til fødselen, og det ble gutt :) Men blir spennende å se da! Gjør meg ingen ting med en gutt til, men da er vi nesten nødt til å få en til hehehe ;) ;)

Heldig du da som har fått en av hver :D :D

Nei,han bor i Libya. Men,kommer den19. Jeg gleder meg helt sykt <3
Blir så koselig å feire jul sammen <3

Uff,å kaste opp er grusomt. Håper du blir bedresnart :)
Jeg brydde meg ikke så mye om kjønn,sånn som forrige gang hehe. Rart.
Men,fikk jente følelse tidlig. For det var så forskjellig sv.skap.
Hvis vi skal ha flere barn,vil jeg ha gutt. For da var ikke kvalm. Men,han er overAKTIV,og jenta er snill som et lam.
Sover masse,og hele natten. Han sover fortsatt ikke hele natten,og våkner mye..Kanvære fordi han ikke har vært i form:(
Men,koselig med 2 tette.. Da har de hverandre på ferier,b.hager,skoler osv :) Veldig greit :)

Nei,han bor i Libya. Men,kommer den19. Jeg gleder meg helt sykt <3
Blir så koselig å feire jul sammen <3

Uff,å kaste opp er grusomt. Håper du blir bedresnart :)
Jeg brydde meg ikke så mye om kjønn,sånn som forrige gang hehe. Rart.
Men,fikk jente følelse tidlig. For det var så forskjellig sv.skap.
Hvis vi skal ha flere barn,vil jeg ha gutt. For da var ikke kvalm. Men,han er overAKTIV,og jenta er snill som et lam.
Sover masse,og hele natten. Han sover fortsatt ikke hele natten,og våkner mye..Kanvære fordi han ikke har vært i form:(
Men,koselig med 2 tette.. Da har de hverandre på ferier,b.hager,skoler osv :) Veldig greit :)

Ja ikke sant! Det er det vi tenker også :D
Da jeg var gravid med storebror var jeg kvalm men ikke så ille som denne gangen.. Så kanskje det har noe å si også :D Vi har en veeeldig rolig gutt nå vi, så da får vi vel en baias-unge neste da hehe huff ;)

Hehe, kanskje en liten søt jente som er litt vilter :) Men,litt gøy selvom det går unna.
Blir ikke dagene så kjedelige ihvertfall. Hehe.

Gleder meg til han starter å snakke jeg :) Han sier jo noen ord. Men,sånn snakke ordentlig :)

Hehe, kanskje en liten søt jente som er litt vilter :) Men,litt gøy selvom det går unna.
Blir ikke dagene så kjedelige ihvertfall. Hehe.

Gleder meg til han starter å snakke jeg :) Han sier jo noen ord. Men,sånn snakke ordentlig :)
Ja det gleder jeg meg til også! og til han begynner å gå! Gleder meg veldig til alt som kommer nå de neste årene.. Er jo så koselig å ha små barn løpende rundt! Hver alder har hver sin sjarm <3

Ja,sant altså :) Så sønnen din går ikke riktig ennå? Er nok ikke lenge før :)
Han her løper, og det er ganske hektisk til tider hehe.. Han nekter å sitte i vogn på sentrer osv. Hanvil bare gå, og han går bare motsatt vei,og tar ned ting fra hyller etc.
Så lettere når de vil sitte hehe

Ja,sant altså :) Så sønnen din går ikke riktig ennå? Er nok ikke lenge før :)
Han her løper, og det er ganske hektisk til tider hehe.. Han nekter å sitte i vogn på sentrer osv. Hanvil bare gå, og han går bare motsatt vei,og tar ned ting fra hyller etc.
Så lettere når de vil sitte hehe
Nei han har faktisk akkurat lært å krabbe! Har dratt seg bortover fra han var 8 mnd, men endelig KRABBER han hehe ;) Er blitt en racer på å reise seg så er nok ikke lenge til ;)
Ja må kanskje nyte det nå som han ennå ikke går og vil sitte i vogna si da! hehe ;)
Rart at unger er så forskjellige og utvikler seg så forskjellig! :) :)

Her venter vi en liten prinsesse til ,er 19+4 idag:-) var langtfra planlagt og måtte tenke lenge på om jeg(vi)taklet det....
Blir veldig slitsomt med en i august 2010,en i september 2011 og no en i april/aamai 2013...
Men gleden begynner å sige innover meg i takt med magen som vokser:-)
Gratulerer med spiren:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Oi gratulerer masse til deg også!! Mange barn på deg da så koselig :D :D
Blir spennende og litt rart, men vi klarer det nok bra begge to :)

Vi har neste akkurat startet prøvingen på nr 2 nå =) Så håper på lillesøster eller lillbror til neste jul eller nyår =)!
Lykke til dere med baby i magen og med søte små =)

Vi har neste akkurat startet prøvingen på nr 2 nå =) Så håper på lillesøster eller lillbror til neste jul eller nyår =)!
Lykke til dere med baby i magen og med søte små =)
Så kos!!
Masse lykke til med prøvingen, håper spiren sitter fort! :) :) :)

Grattis!! :D :D moro :)

Back
Topp