Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oioi!! Hvordan går det for dere? Er det slitsomt eller går det bra?Er akkurat ferdig med nr 211,5mndrs forskjell
Nå blir det ingen her på flere år..........
Hvordan er formen?![]()
TakkSå morro, gratulerer
Jeg er ikke gravid enda, men skal begynne å prøve på nr 2 litt utpå nyåret.
Håper på en vinter/vår 2014 baby![]()
Oioi!! Hvordan går det for dere? Er det slitsomt eller går det bra?
Akkurat nå er formen ganske dritt, kvalm og trøtt.. Har spyfølelse hele tiden, men tørr ikke spy hehe
Ikke noe greit når lille krever en god del, men håper formen bedrer seg snart så vi kan ut å leke masse igjen!
Har sagt til meg selv nå at jeg IKKE skal ha fler unger hehe, men det glemmer man jo igjen.... xD
Det går greit. Er alene i lange perioder av ganger,det er hardt. Når vi er 2,går det veldig fint
Rutiner er veldig bra kjenner jegNå har storebror fått 4 jeksler på en gang,så han holdt det gående hele dagen ognatten i rundt 8-9 dager...... Og da hadde jeg lillesøster her også..Uten hjelp..Da varjegsliten hehe...
Tør ikke du heller å kaste opp?? Ikke jeg heller..... Har superangst,ogholder igjen hver gang... Har gjort slik at lukkemuskelen har blitt veldig sterk... Også gir det seg igjen....Takk oglovHar ikke kastet opp på 20 år....Det er et under...
Har du noen følelse på hva det blir denne gangen da?Gratulerer forresten.
Uff ja,slitsomt å være gravid. Kjenner at det er MANGE år til vi skal ha flere,hvis vi i det hele tatt orker hehe![]()
Åja kan se for meg at det ikke er lett å være alene i lange perioder.. Er det militæret eller plattform jobb på din kjære eller? Her er gubben kalt inn til militæret i januar, særlig at han får lov til det av meg!! hehe
Nei å kaste opp er mitt værste mareritt.. Men har måtte gi etter et par ganger nå, men er blitt veldig flink til å la vær! Må legge meg ned og ligge heeeelt stille til kvalmen er over, så er det bare å kaste i seg et par knekkebrød...
Har faktisk en veldig jentefølelse jeg.. Sist hadde jeg guttefølelse helt frem til fødselen, og det ble guttMen blir spennende å se da! Gjør meg ingen ting med en gutt til, men da er vi nesten nødt til å få en til hehehe
![]()
Heldig du da som har fått en av hver![]()
![]()
Nei,han bor i Libya. Men,kommer den19. Jeg gleder meg helt sykt <3
Blir så koselig å feire jul sammen <3
Uff,å kaste opp er grusomt. Håper du blir bedresnart
Jeg brydde meg ikke så mye om kjønn,sånn som forrige gang hehe. Rart.
Men,fikk jente følelse tidlig. For det var så forskjellig sv.skap.
Hvis vi skal ha flere barn,vil jeg ha gutt. For da var ikke kvalm. Men,han er overAKTIV,og jenta er snill som et lam.
Sover masse,og hele natten. Han sover fortsatt ikke hele natten,og våkner mye..Kanvære fordi han ikke har vært i form
Men,koselig med 2 tette.. Da har de hverandre på ferier,b.hager,skoler osvVeldig greit
![]()
Ja det gleder jeg meg til også! og til han begynner å gå! Gleder meg veldig til alt som kommer nå de neste årene.. Er jo så koselig å ha små barn løpende rundt! Hver alder har hver sin sjarm <3Hehe, kanskje en liten søt jente som er litt vilterMen,litt gøy selvom det går unna.
Blir ikke dagene så kjedelige ihvertfall. Hehe.
Gleder meg til han starter å snakke jegHan sier jo noen ord. Men,sånn snakke ordentlig
![]()
Nei han har faktisk akkurat lært å krabbe! Har dratt seg bortover fra han var 8 mnd, men endelig KRABBER han heheJa,sant altsåSå sønnen din går ikke riktig ennå? Er nok ikke lenge før
Han her løper, og det er ganske hektisk til tider hehe.. Han nekter å sitte i vogn på sentrer osv. Hanvil bare gå, og han går bare motsatt vei,og tar ned ting fra hyller etc.
Så lettere når de vil sitte hehe
Så kos!!Vi har neste akkurat startet prøvingen på nr 2 nå =) Så håper på lillesøster eller lillbror til neste jul eller nyår =)!
Lykke til dere med baby i magen og med søte små =)