Noen som er gravid igjen?

Vårbaby13

Forumet er livet
Ja er det det?

Vi er ikke gravid, eller hvertfall som vi vet om
Har ikke planer om å begynne å prøve om en god stund. Vil gifte oss først

Jeg er ikke det :) Fant ikke noe alternativ der det bare sto nei..hehe :) Vi skal gifte oss i 2013, og kan nok være at vi prøver igjen etter det :) Vil gjerne at snuppa skal ha søsken :)

siljeao skrev:
Jeg er ikke det :) Fant ikke noe alternativ der det bare sto nei..hehe :) Vi skal gifte oss i 2013, og kan nok være at vi prøver igjen etter det :) Vil gjerne at snuppa skal ha søsken :)

hehe, no har jeg lagt til ett helt vanlig nei :P

Nope, har ikke planer om det ennå. Hadde økonomien ikke hatt noe å si så kanskje nestemann hadde kommet kjapt.. Men får nok ut å tjene litt penger igjen før vi prøver på nr 2.

Ja er gravid med nr 3.. Var ikke planlagt,men greit å bli ferdig med det da:) Største snuppa er bare 2 1/2 så tror det blir veldig tavelt:)

Nei, heldigvis ikke. Vi ønsker oss ett barn til, men vil absolutt ikke ha så tette barn så det får vente litt.

Ikke ennå, men håper jeg tester positivt om to uker :)

Nullenusken skrev:
Ikke ennå, men håper jeg tester positivt om to uker :)

Masse lykke til da!! Spennende! :) Må få høre hvordan det går da!! :)

mississ88 skrev:
Ja er gravid med nr 3.. Var ikke planlagt,men greit å bli ferdig med det da:) Største snuppa er bare 2 1/2 så tror det blir veldig tavelt:)

Så arti! Gratulerer! Blir nok helt sikkert travelt ja, men man får til det man vil! Ser det er en stund siden du skrev du var gravid, hvor langt er du på vei nå? Har ikke vært her inne på flere måneder nå så håper virkelig ikke at jeg har tråkket i noen salat nå :/

Yess er det og har termin i august :-)

Gratulerer alle sammen!!!

Er hvis det jeg også!!! Helt sjokket....

Gratulerer til alle som har fått små:) Og gratulerer til alle gravide:)

Jeg er gravid igjen. Halvveis alt, og tia flyyr så fort avsted. :)

Back
Topp