Noen som er FULLSTENDIG utslitt?

Endelig :-)

Blir kjent med forumet

Ja...tittelen sier vel sitt ;-) Jeg er i uke 21, og føler meg rett og slett ELENDIG. Bare det å gå fra bussen og til jobb ( et par hundre meter) føles som et slit uten like, og om morgenen føles det rett og slett som om jeg er syk. jeg har fått beskjed om at jeg har litt lavt jernlager, og tar derfor jerntilskudd i tillegg til de andre kosttilskuddene jeg tar ( sånn gravidpakke fra apoteket). 

Jeg syns alle prater om at man skal føle seg så oppegående i 2 trimester, men jeg er helt og fullstendig motsatt...Er det bare meg, eller er det normalt å ha det sånn???

Føler meg også helt på tryne! Sliter med å strekke til både hjemme og i 100% turnusjobb........... Er trøtt uansett om jeg sover mye eller lite..... Husker de ikke sånn fra sist!!!!!

Kjenner meg igjen her :P jobber bare 50% nå, til vanlig jobber jeg 100%. 
Er heelt utslitt når jeg er ferdig på jobb.Orker nesten ingen ting...Sofaen er en god venn :P 
Merkelig å være så tom for energi egentlig.

Med praksisjobb 5 dager i uken i tillegg til jobb annenhver helg, 1-åring hjemme, eksamner rett rundt hjørnet, FAU og SU-møter mm må jeg bare si at jeg aldri har følt meg så utslitt før!!

Hadde jeg hatt litt mindre på tapetet tror jeg at formen hadde vært fiiiiiin ;)

Energinivået er som normalt enda! Men dette kan jo endre seg med tiden:-)

Har vært utslitt fra første uke, omtrent :( går og venter og venter på at det skal gå over, tenkte at når første trimester går over, daaa, men neida! Er helt forferdelig noen dager! Synes det er så ekkelt i forhold til spesielt jobb, føler at folk mener jeg er lat (selv om det nok bare er i hodet mitt). Flere ganger har jeg ønskt at det var noe fysisk galt, type vondt bekken eller noe, slik at folk faktisk så det, for jeg går jo og smiler og later som om alt er bra - så kommer jeg hjem og er helt komplett tom :( 

Har egentlig innfunnet meg med at det er sånn det er. Får jo noe godt ut av det til slutt :D

Japp!
Jeg er fortsatt i permisjon fra forrige sv.skap, og de siste par ukene er energien helt i bånn.
Sambo jobber natt-turnus annenhver uke, så han er egentlig mye hjemme, men ikke alltid like flink å avlaste, og det tar på. 

Ja! Jeg er helt dau de gangen.. orker ingen ting, og har ikke overskudd til noe som helst heller,  men håper det blir bedre snart!

Godt å høre at det ikke bare er meg.... Er 100% sykemeldt jeg da, men blit sliten av veldig lite og i tillegg kvalm og svimmel. Hadde syk pode hjemme hele forrige uke som helst bare skal bli bært, og da av mamma. Med bekkenløsning er ikke det særlig moro... Holder på med oppussing av bad og 2 soverom og gang i ett gjafs her også, som er satt bort til fagfolk, men det er jo litt å gjøre fordet og det er slitsomt åra folk i hus hele dagen. Så gleden var ikke stor da bhg ringte igjen i går om febersyk pode igjen.. Så nå er han atter hjemme og skal bli bært på...

Huff, føler meg heilt elendig! Får ikkje gjort like mykje på jobb meir, alt tek lenger tid. Kan nesten ikkje huska sist eg årka å laga middag.. Minstemann er hos dagmamman sin mandag-fredag(bestemora), og hun lager heldigvis middag til han kver dag.
Ellers går dagane til å prøve å underholda lillegutt en time eller to, før det er kveldsmat og lalletid. Når han er lagt, så liger jeg på sofaen en time, før eg hoppa i dusjen og legger meg.. Skal til jordmor for første gang om et par uker, får høre hva hun har å sei. Har ikkje lyst til å sjukmelde meg, men å gå slik som dette over lenger tid, trur eg ikkje går. Er ikkje sundt for hverken meg eller lille i magen. Er jo så svimmel og elendig heile dagen, huset føler eg er skittent og felt. Men årker ikkje gjera så mykje husarbeid. Mannen og eg har endlig frihelg sammen, så da får me vaska ned huset i lag, til neste friperiode!:P

Kjenner at det tar mer på denne gangen enn de 2 andre svangerskapene. Jobbet fullt helt frem til 6 uker før termin sist. Nå har jeg fått 20 % sykemelding en periode. Skal prøve å få utvidet perioden og evt sykemeldingen. Tar på med 2 aktive krabater på 4 og 2 1/2 og en i magen!

Jeg er helt ferdig, med første mann så jobbet jeg til jeg fødte (50%) siste tiden siden jeg hadde bekkenløsning. (fødte 1 mnd før termin) Denne gangen er jeg allerede 50% sykmeldt men har fått prolaps i ryggen, kjenner jeg er helt gåen og ryggen værker. Junior er i barnehagen hver dag og jeg hadde nok ikke klart å holdt han hjemme noe særlig. Sliter mye med hodepine og er konstant trøtt. Men i siste ende så kommer det et vakkert nurk som gjør det hele verdt det.

Nesten litt godt å se at jeg ikke er alene om å ha det sånn;-) Har vært borte fra jobb i dag, og har med samboers hjelp funnet ut at jeg skal spørre legen om å bli sykemeldt noen prosent. Har fram til nå jobbet 100%, men nå merker jeg at noe har forandret seg. Kroppen føles som gelè, og orker INGENTING. De siste ukene har jeg rett og slett ikke orket å gå på jobb siste del av uken, og jeg føler det helt forferdelig ift jobben. Legen hadde ikke time før 14 mars (!), så håper det går i orden via tlfkontakt med legen i morgen :-)

Skulle trodd jeg var det. Har ei jente på 12 mnd som ikke sover på nettene, våkner såpass at jeg sover så vidt 1 time sammenhengende før jeg må opp igjen. Halv 7 er det morning. 
Jeg jobber i barnehage i tillegg og har en samboer som trener mye og er mye borte om vinteren pga hockeykamper. 
Bekkenet tar også knekken på meg. Starter ny behandling kommende tirsdag. GLEDER meg.

Har trodd flere ganger at jeg har nådd bånn, men på en eller annen måte så finner jeg ny energi og holder ut dagene. Legger meg rundt 21 hver kveld da, så mye kveldsliv har jeg ikke, har en time alene etter mini er lagt.
Kynnere og aua i tissen sliter jeg med også. 

Men allikvel syns jeg at hverdagen er grei. Klarer å jobbe to fulle dager i uken, er hjemme med hun på 12 mnd 1-2 hverdager i uken. Tror ikke kroppen min hvet hva utslitt er =P

Likt her også..takkoglov er eg sykemeldt 50%..hadde ALDRI klart å jobbe 100% !

Sist gang gikk 2 trimester som en lek, nå er den blyyyyytung..!

kvalm. slapp. kunnet sovet hele døgnet ...
og så har eg et hus og en på 20 mnder å ta meg av

Er kjempe utslitt. Føler jeg har gått opp og ned mount everest 100 ganger :p Skal prøve å holde ut på jobben til påske ihvertfall, så kanskje brgynne å redusere arbeidstiden litt.

Sliter med det samme jeg også. Og har også hørt at det går over etter de 3 første mnd.. men slik er det ikke..

Jeg er også helt ferdig! Er 100% sykemeldt pga bekkenløsning, og har en gutt på 11 mnd hjemme. En veeeldig aktiv gutt. så orker såvidt å gå utenfor døra om dagene. Ikke får jeg sove om natta heller siden han bare ligger å vrir seg, spenner av dyna osv osv. Holder på å daue 8/ er 21 uker nå

Back
Topp