Noen som er flinke til å tolke streker? (Hvor langt er jeg på vei)

Cora

Andre møte med forumet
C65F0A8A-69E4-4E04-8966-CACD2E435505.jpeg Jeg vet at terminen blir i desember, men jeg fant ikke ut om graviditeten før i går. Jeg legger ved bilde av dagens test. Hvilken dpo tenker dere dette kan være? Jeg tok også en CB digital i morges og fikk 2-3. Så spørsmålet er vel om testen ligner mest på ca 14 dpo eller ca 21 dpo.

Jeg vet at det ikke er veldig viktig, men tenkte likevel å høre om noen har en mening.
 
Vis vedlegget 322743 Jeg vet at terminen blir i desember, men jeg fant ikke ut om graviditeten før i går. Jeg legger ved bilde av dagens test. Hvilken dpo tenker dere dette kan være? Jeg tok også en CB digital i morges og fikk 2-3. Så spørsmålet er vel om testen ligner mest på ca 14 dpo eller ca 21 dpo.

Jeg vet at det ikke er veldig viktig, men tenkte likevel å høre om noen har en mening.

Gratulerer ❤
Dette var jo en velsig tyselig og fin strek, noe lignende jeg har hatt rundt 18-19 dpo, så kanskje noe slikt så lenge du har 2-3 på digital!
Menner veldig vanskelig å si, for vi er jo så forskjellige:)
 
Jeg hadde lignende 16dpo, men vi er forskjellige når det gjelder HCG produksjon.
 
Jeg hadde lignende strek men 3+ på digital ved 18 dpo i alle fall. :)
 
Jeg hadde lignende strek men 3+ på digital ved 18 dpo i alle fall. :)
Jeg får heldigvis flere tester i posten nå snart, så kan jeg prøve å følge med på når den bikker over til 3+ :)
 
Last edited:
Det er veldig umulig å sei. Eg har alltid høg hcg tidlig. Mens andre eg kjenner har ikkje fått positiv test før etter ikm
 
Det er veldig umulig å sei. Eg har alltid høg hcg tidlig. Mens andre eg kjenner har ikkje fått positiv test før etter ikm
Neida, jeg skjønner det. Jeg er nok sånn midt på treet, så jeg tenkte jeg kunne høre litt hva folk trodde. Fasiten får jeg ikke før på ul :)
 
Jeg får heldigvis flere tester i posten nå snart, så kan jeg prøve å følge med på når den bikker over til 3+ :)
Sniker
Selv om den bikker over til 3+ er ikke det noe nøyaktig å måle ut ifra dessverre
 
Sniker
Selv om den bikker over til 3+ er ikke det noe nøyaktig å måle ut ifra dessverre
Neida, det er nok ikke det. Men ukeindikatorene har vært ganske spot on tidligere, så det kan kanskje gi en pekepinn likevel. Vil bare vite om jeg er 4+noe eller 5+noe egentlig, sånn at jeg følger rett uke i appene og sånt :)
 
Vis vedlegget 322743 Jeg vet at terminen blir i desember, men jeg fant ikke ut om graviditeten før i går. Jeg legger ved bilde av dagens test. Hvilken dpo tenker dere dette kan være? Jeg tok også en CB digital i morges og fikk 2-3. Så spørsmålet er vel om testen ligner mest på ca 14 dpo eller ca 21 dpo.

Jeg vet at det ikke er veldig viktig, men tenkte likevel å høre om noen har en mening.

Gratulerer så mye :happy: ikke lett å si ... kanskje 16 - 20 :happy:
 
Takk for flere svar :) Testene rakk ikke frem til påske, så jeg er fortsatt like klok!
 
Back
Topp