noen som er ekspert på middag?

sol-stråle

Elsker forumet
i går så jeg noen som hadde laget noe med makaroni og bacon + mye mer men kom ikke til å spørre hva det var,men det så veldig godt ut. noen som kan ha noen sånne retter, alt var blandet. ala pyttipanne.

Jeg pleier å lage en pytt i panne med ulike grønnsaker, macaroni og bacon....veldig godt. Bruker broccoli, masse løk, gulrøtter osv!! nam, nam!

Elølers har jeg en god en som kan varieres. jeg lager potetmos g macarone. Steker så løk og pølser(eller bacon/skinke/pepperoni osv). Deretter river jeg masse ost. Så legger jeg dette lagvis i en form. Har både ost inni og på toppen. Dette settes så i ovnen en 30 min tid, slik at osten er gratinert. mmmmmmmmmm Kjempegodt!

Ellers har man jo ulike wooker også. Bruker gjerne kyllingfilet og kjøper vanlig frossen wookblanding. Så steker jeg alt sammen. Og så putter jeg gjerne noen nudler oppi der også..elelr ris. Dette kan man variere med utrolig mange smaker. Enten smake det til med sojasaus og nuddelkrydder, eller fløte og karri, eller tomat, eler indisk tikka masala saus....

Bare fantasien setter grenser! Alt dette går fort og er godt!

God middag!

Klem, m

Back
Topp