Noen som er blitt skjemt bort i dag?

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Min mann er fra Ungarn, og der, som i de fleste øst-europeiske land, blir kvinnedagen feiret ved at damene skal skjemmes litt ekstra bort den dagen. Så hver 8.mars får jeg blomster, og mannen driver nå og lager middag til meg. Noen slår til med litt husarbeid også den ene dagen, men så langt går ikke mannen min. Man skal jo ikke overdrive heller! Så nå skal jeg få gå til ferdigdekket middagsbord...og i morgen begynner de 364 mannedagene igjen! :-)

Så koselig da:)
Vet ikke om mannen her har fått med seg at det er kvinnedagen i dag engang:P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe, kan ikke akkurat si det ;) Her tok jeg ut ungene og startet opp med 1,5 time med raking, 8 mnd på vei og kjenner det godt nå. Men om ikke for noe, så var det godt å komme seg ut ;)

Hihi.. Må si han har en fantastisk kone som gir han så mange dager :)
Her er kvinnedagen samme som andre dager, men min mann lager middag og gjør rent ellers også. Så her har vi kanskje 360 kvinnedager da kanskje :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Har ikke fått en gratulasjon engang. Han har gratulert alle andre på fb da :p Ikke har han vært hjemme idag heller, så jeg har tatt meg av jenter og hjem. Som alltid med andre ord. ;)

Ingenting spesielt, men jeg er ikke så nøye på det.

Han gratulerte meg med dagen, og mer enn det verken forventer jeg eller syns er nødvendig.
Hvis noen skulle skjemme den andre bort, så er det meg. Vi går gjennom en tøff periode for tiden, relatert til helsa hans...

Han sto opp med ungene og jeg fikk trene en times tid midt på dagen :) Nå er han hos naboen og ser fotballkamp ;)

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Ikke skjedd noe spes her ;-)
Han har gratulert på face da :-P

Huska ikke dagen selv jeg, før utpå ettermiddagen :-P

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Kan ikke forvente at mannen husker den,når jeg hadde glemt den selv:P

I går, derimot fikk jeg overaskelse!! Typisk mannen, ta en dag hvor jeg ikke aner noen ting<3 Var jo storebror sin bursdag i går...De to luringene hadde nemlig vært innom senteret og kjøpt gave til meg også:D

<3<3

Fikk sove lenge idag. Men det får eg kvar lørdag, så det teller igrunn ikkje... ;) Som bror min ei gong sa; eg får ingenting dei 52 SØN(n)dagene eller dei 52 MAN(n)dagene i året, så koffår skal kvinnene få noe? :p

koselig det da :)
når jeg tenker over det har ikke jeg og mannen hvert sammen på kvinnedagen,noen vil ikke forvente noe heller :)

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app

Som andre sier; tvilsomt at han har fått det med seg i utgangspunktet, så nei :-P

Jeg forventer ingen gratulasjon idag, og har heller ikke fått det. Han er på fjellet i helgen:)

Aldri skjønt dette med å gratulere på kvinnedagen jeg da... ikke husket jeg at det var kvinnedagen heller så :-P

★☆★duppedingsen★☆★

Tja.. Han støvsugde og tørka støv og har rydda i dag, men ikke fordi det er kvinnedagen men fordi han alltid gjør sånt når det trengs :)

Back
Topp