Noen som er avhengig av...

.mortil4.

Forelsket i forumet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Lettbrus her?
Jeg prøver virkelig å begrense meg, et lite glass i ny og ned, men først nå jeg merker hvor avhengig jeg egentlig er. Spesielt når jeg er uggen syntes jeg det er digg med litt brus.
Skal nok bli bra for meg dette her, eneste er at da spiser jeg mer istedet :p
 
Last edited:
Drikker det hver dag :smug:
 
Har det på samme måten!

Har gått greit så langt, men kvalmen kom for fullt først i dag. Tillater meg selv å drikke fredager og lørdager (og til fest), og holder meg unna resten av uken. Tenker det må være greit? :)
 
Jeg drikker lettbrus når det passer meg ;)
 
Liker ikke lettbrus, men cola er det eneste som lindrer kvalmen min så da blir det en boks om dagen :p
 
Villa Farris lett ❤️❤️❤️
 
Drakk mye cola for mange år siden. Nå er det veldig sjelden jeg drikker brus. Heller cider når jeg ikke er gravid :hilarious:

Drikker heller utvanna eplejuice, det hjalp meg mye sist jeg var gravid og dårlig.
 
Drikker Pepsi Max hver dag, men prøver å begrense inntaket. Da jeg gikk med nr 3 sa ernæringsfysiologen at jeg kunne unne meg 0,5 l hver dag. Sikkert kommet noen nye restriksjoner på det. Forrige svangerskap orka jeg ikke tanken på Pepsi Max da kvalmen slo inn for fullt, så regner med det snart slår inn..
 
Jeg er avhengig av hårføner. Vært det siden 13 årsalderen. Første fødselen hadde jeg med hårføneren på føden, tenker å ha den med ved andre fødsel også. Lyden og varmen gjør meg rolig og fjerner smertene.

Når jeg er dårlig på morgenen så setter jeg på hårføneren så hjelper det med engang.
 
Jeg har mistet helt smaken for brus:hungover: drikker vanligvis litt Pepsi Max på kvelden eller til god mat, men nå er jeg bare tørst på vann. Hele tiden.
 
Energidrikker:sorry::sorry::sorry: har fått helt avsmak på kaffe, og med to timers reisevei til jobb én vei - og en toåring hjemme, så er det MEGET nødvendig med litt drahjelp. Men tør ikke ta sjansen i svangerskapet, så her går hjernen på tunggir om dagen:shifty:
 
Back
Topp