Noen som enda tester?

Speedsjarken

Gift med forumet
Jeg har ca en million strimmeltester så jeg har testa stort sett fra 8 dager etter EL fram til nå, de siste dagene bare annenhver dag, men er gøy og se at det stiger :D

Flere som gjør det samme? Hvor sterke har testene blitt?

Tror nok at jeg også kommer til å fortsette med det noen uker til.. Kommer nok til å gjøre det for å få det bekreftet at jeg er gravid etterhvert som ukene går..[;)]

Jeg har vel rundt ti sånne billigtester liggende, som går ut på dato i mai neste år. Innen den tid regner jeg ikke med å ha fått igjen syklus, så da får jeg ikke brukt dem. Kunne jo tatt dem nå, bare for å se, men jeg gjør vel heller som sist, venter til jeg er kommet såpass langt at jeg forventer det går bra, og deretter til jeg kommer på at jeg jo har dem, så gir jeg dem bort til en prøver mot porto eller litt mer.

tok den siste testen for ei uke siden. Ikke testet noe mer etter det.
Tok en CB med uker som viste 3+ [:)]

hadde sikkert tatt noen tester nå og da om jeg hadde hatt det liggende[;)]

Jeg hadde faktisk 60 strimler liggende, noe hadde jeg bestilt skambillig fra utlandet mens noe fra billigtester :) Har gitt bort ca 20-30 men har jo enda maaasse igjen :)

Syns faktisk at det er ganske interessant å se hvordan de blir sterkere, tar temperaturen også og tenker å fortsette med det ut første trimester bare sånn for å følge med! Jeg er major kontrollfreak og statistikkhore så jeg koser meg max nå :D

Jeg hadde sa i mai, så jeg tok en ny test forrige uke for å se om ukeantallet stiger, og skal gjøre det samme denne uken. Nærmer meg den tiden da jeg hadde sa sist nå, så nervene er mildt sagt på høyspenn. SÅ det blir minst en test til ja...

Har ingen liggende, men hadde jeg hatt noen liggende, ja da hadde det blitt TESTING [8D]

Tok en test dagen etter jeg fikk positiv test, sånn fordi jeg engentlig ikke trodde det helt. Hadde igjen en test, og den tok jeg i dag, mye sterkere strek ja:) Kan være jeg kjøper en sånn ukeindikator-test om et par uker..

nei det har jeg ikke tid til..

Jeg sliter nok med å komme meg kjapt ut av døra om morgenen, med en 1,5åring mellom bena som står og river meg i klærne, som jeg skal også putte i barnehagen, om jeg ikke skulle drive og ha testa hver morgen i tillegg... [8D]

Nei, har bare tatt en eneste test jeg..
Hadde fått enda mere tynnslitte nerver om en test skulle bli mindre positiv enn den første...[:o]

Gjorde det ikke sist, og kommer ikke til å bruke penger på det nå heller[8D]

Back
Topp