Noen som driver med Yoga her?

Piksi

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg har nemlig fått til anskaffelse av gravid yoga DVD, godt det er langt til nærmeste nabo så ikke de kan le seg ihjel ved å se meg drive på;)

Vil så gjerne prøve, men er redd jeg blir fort lei :/

Har gått en del på yoga på treningsstudio. Synes det var kjempedeilig. Man merker at man blir mykere og sterkere :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja jeg også gjorde det mye før og det er virkelig bra styrke trening når man bare kommer inn idet. Men nå må jeg sikkert begynne helt på nytt og med mage i tillegg.....spennende...

Jepp, har drevet med yoga flere år og hadde stort utbytte av det under forrige svangerskap :-) her jeg bor nå er det ingen som har yogakurs så da blir det hjemmeyoga på meg også ;-) hvilken dvd har du kjøpt?

Termin 9.jan ❤️

Jepp, har drevet med yoga flere år og hadde stort utbytte av det under forrige svangerskap :-) her jeg bor nå er det ingen som har yogakurs så da blir det hjemmeyoga på meg også ;-) hvilken dvd har du kjøpt?

Termin 9.jan ❤️
Yoga for gravide med Vibeke Klemetsen.
Kjenner du til den?
Jeg får ta mot til meg og sjekke den ut en kveld;)

Jeg går vanligvis på yoga og liker det veldig godt. merker godt forskjellig på kroppen. Men i de siste ukene har det vært mest sofa på meg pga dårlig form:-( men regner med å starte snart igjen. I tilegg lærer man gode pusteteknikker som hjelper godt under fødselen som smertelindring:-)

Jeg gikk på gravid yoga sist svangerskap, men for meg som er vant til høy-puls trening ble det for kjedelig rett og slett.
Men hører ho at mange liker det:)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Yoga for gravide med Vibeke Klemetsen.
Kjenner du til den?
Jeg får ta mot til meg og sjekke den ut en kveld;)

Har ikke prøvd den men har veldig sansen for Vibeke Klemetsen! Skal sjekke ut :-) lykke til!

Termin 9.jan ❤️

Back
Topp