*bolledei*
Elsker forumet
her som har noen kjempe tips for å få høvene til å bli bedre? Hesten min sliter så innmari, å spesielt nå som det er så vått[&:][:(][:'(]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: naftaline
Hva med å bruke boots en stund?
(Ihuga barfotentusiast... [8D])
ORIGINAL: Calypso
Hva med å bruke boots en stund?
(Ihuga barfotentusiast... [8D])
Hihi, er også for barfot (sålangt det går da, såklart[:)]) [8D]
Men om du går for boots, *Ann Helen*, husk at de må gåes inn. Skal ikke brukes for lenge av gangen når hesten ikke er vant til boots[:)]
Blir akkurat som å ta på seg splitter nye, stive, ekle joggesko og gå med en hel dag; vondt og ubehagelig[8D]
Men veldig fint å bruke når du må gå på hardt underlag med hesten.
Ja, kan jo ikke ha de på hele tida, men hjelper jo på for å komme seg ut! Vet også om flere travsmeder som støyper hover. Har sett gode resultater av det. [:)]
Hovolje vet jeg ikke om jeg hadde turt å bruke her.. Kan ikke den bare gjøre vondt verre?
ORIGINAL: Lalle88
Som den barfotentusiasten jeg også er ville jeg prøvd den barfot [:D]
Få en som er flink til å trimme høvene, og følg opp skikkelig med trimming.
Hoppa mi har var barfot i 1 1/2 år, hadde supre hover. Så ble hun skodd av fylkets "beste" hovslager. Aldri mer! Hovene var deforemerte etter 4 mnd med sko (hadde satt henne bort mens jeg var gravid), og det datt biter av hele tiden. Nå etter et halvt år er de fine igjen [:)]
Jeg har troa på barfot!