Noen som drikker energidrikk/kaffe

Liker ikke sånt, men drikker en iskaffe eller frappe av og til. Vanlig kaffe har jeg ikke lyst på lengre, spesielt nå om sommeren frister det lite med varme drikker.

Drikker noen slurker kaffe når jeg er på besøk. Sikkert drukket 5-6ganger etter jeg ble gravid. Morgenkaffe og resten av dagen (u)vanene mine har jeg kuttet

Jeg drikker mocca frappe en gang eller to i uken, og cola i ny og nei. Må innrømme at jeg har kuttet litt mer ned etter at jeg drakk Cola rett før en UL og så hvor mye det påvirket lille. Men litt må h*n tåle :)

Jeg drikker til vanlig kaffe. Og da svart. Orker ikke tanken på det nå, men jeg får i meg iskaffe eller kaffelatte som det ikke er så sterk kaffesmak i. Prøvde en burn på ei nattvakt, men ble bare kvalm!

Du kan drikke 1-2 kopp kaffe, te cola eller koffein drink.
Er det ivf ikke mer en 1 kopp om dagen

Drikker som regel to kopper om dagen (kaffe, liker ikke energidrikk). Pleide jo å drikke ekstreme mengder på jobb, så følte jeg ikke kunne kutte helt, selv om det ikke smaker like godt, mer uten å avsløre meg :-) så har jeg bare fortsatt!

Jeg har kuttet energidrikk helt ut (og den Burn Mango var fast her, særlig før jeg fant ut hvorfor jeg var så trøtt.)
Men etter kjent svangerskap har jeg drukket kanskje 2 Nocco'er, begge uten koffein.

Jeg er egentlig ganske avhengig av cola.. prøver å trappe ned til en boks.. jeg greide helt fint å kutte det ut når jeg ammet sist..

Gikk lenge uten kaffe etter jeg fant ut at jeg var gravid. Men, siden jeg føler meg konstant trøtt og sliten unner jeg meg en halv til en kopp kaffe om dagen. Jeg tenker at det går helt fint, i og med at helsedirektoratet sier det er okei med litt. Unngår energidrikker da de ofte inneholder ganske mye koffein. Men, jeg tror inne det er farlig at du har drukket en burn, bare ikke du gjør det hver dag! :-)

Back
Topp