Noen som bruker postafen eller lignende?

Tussa

Forelsket i forumet
Marslykke 2016
Fikk det utskrevet i dag, men er så i tviiiil om jeg skal ta det eller ikke! Legen var også skeptisk, og måtte sjekke med diverse nettsider... Men er så kvaaaaalm!

Beg har byttet til phenergan nå - gikk på det med de to andre også! Phenergan og postafen er de to som er "anbefalt" for gravide - og det er bedre du får hjelp enn at du blir dehydrert og innlagt. Jeg har desverre måtte bruke det i store deler av mine svangerskap - men har to flotte og fine barn som ikke har noen som helst påvirkning av dette ❤️ Disse småtrolla tåler det meste, jeg har kastet opp og vært dehydrert og innlagt og i fallulykke, hatt svangerskapsforgiftning og det aller meste annet som kan gå galt - men ungene har hatt det supert i magen gjennom det hele :) massevis av god bedring - jeg føler sååååå med deg, og er i akkurat samme båt:meh:

Har ikke brukt Postafen selv, men Afipran. Kjenner dog mange som har brukt Postafen med veldig god effekt, uten at legen har vært skeptisk i det hele tatt. Jeg ville heller tatt Postafen for å kunne fungere, kunne spise og drikke, enn å risikere dehydrering og dårlig ernæringsstaus grunnet kvalme.

Fikk både postafen og afripran sist svangerskap, og postafen fungerte til de grader mye bedre enn afipran, men tok afipran når kvalmen ikke var så ille og postafen de verste dagene:)

Bruker phenergan. Måtte det pga av jeg ikke fikk i meg nok næring. Det er forsket mye på phenergan og posten, de skal være trygge å bruke I 1.og 2. Trimester.

Back
Topp