Noen som bruker lutinus?

DisneyLover

Forelsket i forumet
noen som har erfaring med dette, har fått resept på det, men kjenner jeg er litt redd for å prøve

noen som har erfaring med dette, har fått resept på det, men kjenner jeg er litt redd for å prøve

Brukte det mitt første svangerskap. Denne gangen bruker jeg crinone.

Akkurat hva er det du er redd for, egentlig? Det er ikke farlig, på noen måte. Eneste som er er vel at de er uenige om hvorvidt det gjør noen forskjell.

Brukte det mitt første svangerskap. Denne gangen bruker jeg crinone.

Akkurat hva er det du er redd for, egentlig? Det er ikke farlig, på noen måte. Eneste som er er vel at de er uenige om hvorvidt det gjør noen forskjell.
Ok, takk for svar. Er vel bare tanken på å ta noen medisiner og evt bivirkninger det kan gi

Ok, takk for svar. Er vel bare tanken på å ta noen medisiner og evt bivirkninger det kan gi

Bivirkningene er stort sett de samme som ved graviditet... [emoji85] så hvis du allerede er gravid så blir det sikkert ikke den store overgangen.

Verst FØR man blir gravid og sitter med alle symptomer, men så er det bare progesteronet [emoji85]

Jeg bruker crinone [emoji4] Gjorde forrige gang også.
Det kommer nok til å gå veldig bra [emoji4]

Jeg brukte det i forrige svangerskap som var etter ICSI. (Spiren satt på fjerde innsetting!) Om det var bivirkninger av den er vanskelig å si. Var veldig oppblåst og øm i magen, men ellers fin. Nå er jeg også oppblåst og trives best i joggebukse [emoji23] men ikke så øm som sist. Så jeg tror den ømheten kom av alt kroppen hadde vært igjennom før selve svangerskapet, med en haug hormoner for å modne 18(!) egg samtidig, og uttaket av de.
Denne gangen klarte vi overraskende nok å bli gravid uten hjelp fra helsevesenet[emoji1]

Jeg bruker crinone :) Skulle bruke det frem til ca uke 10.

Jeg bruker også crinone og albyl e
Er endel oppblåst men vet ikke om det er pga crinonen eller graviditeten. Har ikke merket noen bivirkninger ennå.

Bruker Utrogestan

Back
Topp