Noen som bruker joico k-pak?

*RSB*

Hey
Assistert-jentene
Febbisbebbis'18
Har brukt den i flere år og nå har jeg opplevd for tredje gang at det lukter vondt av både shampo og balsam. Har fått ny når jeg har klaget, men den har ikke endret luft vel? For de jeg har kjøpt har luktet helt annerledes og jeg tror de er gamle. Konsistensen på balsamen har en gang vært som krem og i håret luktet det virkelig ikke godt (mannen hjemme spurte om jeg hadde kastet opp etter å ha brukt den:P) Fikk ny i dag og den lukter like vondt, blæh.
Noen som bruker den eller frisører som kan svare på om den har endret lukt? :P

Sikker på at det er balsam og ikke kur du har fått? De er litt forskjellige.. Hvordan ser den ut? Bruker den selv men aldri hatt samme problem ☺️

Jeg er frisør og selger k-pak, men vi har ikke fått beskjed at de har byttet lukt. Vi fikk et parti som var dårlig en gang men etter det har lukten vært ordentlig :)

Har du kjøpt den på salong eller blivakker eller lignende? Selv opplevd å få hårprodukter fra blivakker som ikke lukta som det skulle...

Nå sist kjøpte jeg denne på blivakker, duopakke med shampoo og balsam. Da regner jeg med at den er dårlig, kunne ikke egentlig skjønne at de hadde byttet lukt når det luktet så vondt :p
Joico Duo Pack K-PAK BTC-500x500.jpg

Back
Topp