Noen som bruker gravidbelte??!

Har det fra forje svangerskap. Skal begynne å bruke det nå snart. Synes det er mer behagelig :)

Hva er det godt for?

Det drar belte som vanligvis ligger over magen ned, slik at belte ikke skal stramme over magen men blir liggende over hoften om man krasjer. Men personlig syns jeg ikke det er nødvendig siden belte helt naturlig blir liggende under magen min, i allefall når den har blitt litt større. Er heller ingen studier som viser at belte gir noen mindre risiko for babyen i magen ved en kolisjon, annet en studier utgitt av produsenten selv.

Noen bruker det fordi de syns det er mer behagelig. Jeg syns det var veldig ubehagelig å ha den "reima" opp mellom beina. Den man har belte gjennom for å dra det ned.

Det drar belte som vanligvis ligger over magen ned, slik at belte ikke skal stramme over magen men blir liggende over hoften om man krasjer. Men personlig syns jeg ikke det er nødvendig siden belte helt naturlig blir liggende under magen min, i allefall når den har blitt litt større. Er heller ingen studier som viser at belte gir noen mindre risiko for babyen i magen ved en kolisjon, annet en studier utgitt av produsenten selv.

Noen bruker det fordi de syns det er mer behagelig. Jeg syns det var veldig ubehagelig å ha den "reima" opp mellom beina. Den man har belte gjennom for å dra det ned.

Okei, takk for svar :-) Tror jeg dropper det.. Høres ut som en unødvendig utgift :-) Ikke vært plaget hittil.

Jeg bruker det og synes det er greit å slippe å ha selen over magen. Ikke noe problem med remen i skrittet.
Her jeg bor får man stort sett kjøpt disse brukt for en 50-lapp og de er lett å få tak i. Jeg velger å tro på det som BeSafe skriver om sim type beltestyrer. Better safe than sorry ;)
Her er noen ord fra trygg trafikk ang detteImageUploadedByBV Forum1455530967.557919.jpg

Back
Topp