Noen som bruker fleksibelte?*link*

ceria

Betatt av forumet
Lurt;) når jeg bruker mine vanlige dongeribukser har jeg festet hårstrikk mellom knappen og knapphullet, funker det også. Men må ha noe langt over da;)

Jeg kjøpte det, men jeg var ikke fornøyd i det hele tatt.. syns det stramma sånn mot magen, men det er min mening, Kan hende du blir fornøyd da =)
Jeg liker best å gå med mammabuksene som er lave i livet, men samtidig varmer magen =)

Jeg også bruker strikk, men tenkte kanskje dette holder litt bedre ;) mammabuksene syns jeg vier seg så ut etter littegranne :( også vil jeg bruke mine bukser før de "går av moten" :p

Jeg skjønner at du vil bruke buksene dine, kunne ønske jeg fikk på meg de jeg og.. Men låra, hofta og rumpa har est ut 3 str nå.. Brukte 34/36 nå bruker jeg 42 =O Men får du på de dine egne bukser syns jeg du skal prøve sånn fleksibelte =) Alle er jo forskjellige =D 

Jeg har en bukse som jeg fremdeles må bruke vanlig beltepå, og en bukse som egentlig er litt for liten, men den har jeg knekt knappen på om aldri kommet så langt som å sy på en ny, så den funker fint den og. Jeg har forsåvidt bare tre-fire bukser jeg bruker ;p Hjemme vasser jeg rundt i joggebukse, men en til to ganger i uken har jeg på meg vanlig bukse når jeg skal på kafè med venner.

Back
Topp