Noen som bruker enda A str i bh??? De som e første fødene og slank..

slhallt

Flørter med forumet
Er det normalt at ikke brystene har vokst???
Syns d e merkelig.. litt over en mnd igjen til jeg ska føde...

Nja gikk vell opp til en B under graviditeten med nr en (og da lakk jeg mye melk under graviditeten) men var først etter fødselen at de eksploderte!! Var helt i sjokk over at de bare helt plutselig kunne bli så store. Tok en god stund før de vokste noe denne gangen også, men de har økt mere i volum nå med nr tre. Men har også lagt på meg mere. Tror ikke det er unormalt at puppene ikke har vokst så fryktelig mye:)

med førstemann tror jeg ikke jeg vokste så mye under graviditeten nei, men 3 dager etter fødselen; BOOM :P supersprengte mursteinpupper :O ohhlala, det tok helt av med melkeproduksjon :P

Så flott å høre... bynte å bli bekymret...

Men blir dumt å kjøpe noe amme bh med meg på sykehuset, vet ikke kordan str??? :p
Hva gjorde dere?

Takk for svar :)

Mine har ikke blitt større å er glad for det, selv om de er små. Med guttungen brukte jeg B cup å kjøpte ammebh i C. Og det var jaggu bra. Puppa ble spreng den første uka å da er det godt det ikke er for stramt. Åsså må du regne med å ha noe innlegg pga at det kan lekke ;) jeg gikk med vaskekluter som måtte skiftes etter hver amming , altså hver 3-4time å det i 4-5 mnd.
Kjøp bare to til å begynne med så kjøper du etter størrelsen senere;)

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Jeg gikk ikke så mye opp i bh str med noen av mine.. Det var kun når melkesprengen sto på for fullt den første tida. Men nå hadde ikke jeg noen super bra melkeproduksjon når alt kom til alt.. Så jeg brukte vel A eller B mener jeg..

Bruker i str 70A i bh...

Hvor mye trur dere jeg vil gå opp i???
Høres så mye å gå opp i b str...
Kordan str bør jeg kjøpe :) ?

Takk for svar :cat

T
Bruker i str 70A i bh...

Hvor mye trur dere jeg vil gå opp i???
Høres så mye å gå opp i b str...
Kordan str bør jeg kjøpe :) ?

Takk for svar :cat

Jeg tipper du kommer til å hvertfall kommer til å gå opp til B. Jeg har selv fått fra A-C under graviditeten.. Håper jeg slipper å må gå opp til D.. Kjøpte AmmeBH på HM. Den var god og helt fin og ikke så dyr, siden jeg sikkert må kjøpe fler etter frøkna kommer ;)

Back
Topp