Noen som bruker cerazette?

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Jeg begynte for to måneder siden. Begynte ved første mens, og har ikke sett snurten siden. Hmm.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Sniker fra August.. Har gådd på d siden ca 6 uker etter fødsel. Lege ba meg starte på dem med en gang siden jeg ikke hadde fådd mens da. Å har fortsatt ikke fått den tilbake.
 
Jeg gjør :) fikk mens når jeg glemte to tabletter på rad :) mild og deilig mens! Haha! Har vanligvis ekstreme smerter og store blødninger - nå er det stikk motsatt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Legen min sa at man ofte mista mens på cerazette. Jeg er en sånn person som ikke slutter å blø på cerazette, typ aaldri! :p
Så jeg måtte slutte igjen.
 
Samme her heldigvis;) hehe veldig vanlig;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg slutta for når jeg fikk mensen så varte den i ukesvis. Nå er jeg tilbake på vanlige p-piller:)
 
Jeg begynte nå nettopp da jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde tre dager med blod bare ;) håper det er et godt tegn på at den ikke kommer igjen!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg begynte nå nettopp da jeg fikk første mens etter fødsel. Hadde tre dager med blod bare ;) håper det er et godt tegn på at den ikke kommer igjen!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, krysse fingrene for det. fortsatt Ingenting her. Deilig!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Det gikk ikke lange tiden før jeg fikk mens igjen, bare tre dager denne gang og og lite vondt, bare litt ryggplager. Men kommer litt brunt hver dag så må bruke innlegg. Tror dere det bare er nå i starten,at delmål gå seg til eller er jeg en av dem som ikke slipper unna driten?!?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Det gikk ikke lange tiden før jeg fikk mens igjen, bare tre dager denne gang og og lite vondt, bare litt ryggplager. Men kommer litt brunt hver dag så må bruke innlegg. Tror dere det bare er nå i starten,at delmål gå seg til eller er jeg en av dem som ikke slipper unna driten?!?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Håprr det er et tegn på at du slipper;) men ikkje godt å si. Er så forskjellig. Eg har enten blødd konstant i flere mnd eller så mister eg den helt.. omtrent annenhver gang:p no har eg mistet den..

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Jeg har hatt småblødninger nå etter 3mnd uten. Kjedelig

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Blødde bare på de jeg. Bytta til noen andre slutta med små blødninger med en gang

Sent from my GT-S7710 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp