Noen som bor i

Bor i kristiansund, men er en del i molde på helg :)

Jeg bor i Molde. Hører til her inne, men har vert mest på juni for hadde mens termin 30 juni ;)

Hvor skal du føde? Hørte Molde var sommerstengt, så havner i Ålesund eller Kristiansund jeg da ;)

Tenkte forumet skulle bidra til å bli kjent med folk her i Molde, men ser ut som det er dårlig med damer som skal føde nå i juli som er fra Molde ;)

Jeg bor i Molde. Hører til her inne, men har vert mest på juni for hadde mens termin 30 juni ;)

Hvor skal du føde? Hørte Molde var sommerstengt, så havner i Ålesund eller Kristiansund jeg da ;)
Når har du termin nå? Jeg har termin21. Juli, og da er det sommerstengt i Kr.sund (stenger 19. ) men håper jeg føder før det, så jeg får være her:) om ikke så må jeg til Molde.. Jeg fødde i kr.sund sist og er kjempe fornøyd med fødeavdelinga her :) har du barn fra før? Tror ikke det er mange fra Molde eller kr.sund her inne i hele tatt...

Jeg er fra Molde, men studerer for tiden i Trondheim.
Har planer om å flytte hjem etter endte studier, om ca 2,5år.

ja, har ei jente på 3 år, og venter nå en gutt ;) Blir å føde i ålesund siden jeg opprinnelig er sunnmøring. har ikke noe spes forhold til Kristiansund.. Terminen min er 2 juli ;=

Back
Topp