Noen som bor i Sverige her..??

[Malin]

Forumet er livet
Vi skal kanskje flytte til Sambos hjemby, så har litt spørsmål[:)]

Lalalalaaa....

Ska dåkke flytta? ....

ORIGINAL: rico

bor nærme sverige. og har hatt flere venner som har bodd i sverige. så hva tenker du på?

Tenkte litt på litt info om barnehagedekning, standard, priser osv.. Og kanskje få et lite innblikk i hvordan det blir og flytte så langt fra familien min...[:)]

ORIGINAL: Junemamma

Ska dåkke flytta? ....

Ingenting bestemt endå.. Men Soni har veldig lyst.. Han savna familie og venner, å da forstår eg jo godt! Foreldrå hans e eindel eldre enn mine, så han føle han vil bo litt nermare tilfelle nåkå sko skje...

Men me får sjå, da blir ikkje heilt endå[:)]

ORIGINAL: rico

når det gjelder priser vet jeg ikke.

Barnehagedekning. det kommer helt ann på hvor dere skal flytte. for flytter dere si til en stor by så er det jo klart bedre barnehagedekning der. enn i små byene.  (som regel)

Blir en relativt liten by, antagligvis... Ljungskile.. Eller i traktene rundt der...

Okei. Har dåkke fått nåke bud på leiligheten dåkas elle?
ok eg forstår det godt.. kjipt når foreldrene begyne å dra på årene å så har han vel ein onge der borte og.. då vil han jo få se mer til den og. [:)] men sikkert trist for deg å flytta så longt vekk fra familen din...

ORIGINAL: Embrik`s mam

gå inn på juni2008 forumet
¤Luga¤  og Milo78 bor i sverige

Takktakk!=)

ORIGINAL: Junemamma

Okei. Har dåkke fått nåke bud på leiligheten dåkas elle?
ok eg forstår det godt.. kjipt når foreldrene begyne å dra på årene å så har han vel ein onge der borte og.. då vil han jo få se mer til den og. [:)] men sikkert trist for deg å flytta så longt vekk fra familen din...

Ja da e liksom for og bakdeler me å bu begge plasser.. Ein av oss må bo vekke fra familien.. [:(] 

Leiligheten har vore av salg si desember, men skal ut igjen neste veka=) Håpa me får solgt fort!=)

Okei får håpa dåke får solgt den då. men uansett så e det jo ikkje så longt hjem te bømlo i gjenn så det går jo ann å ta seg ein helgatur i ny å ne fra sverige[:)]

Jeg bor i Sverige ja[:)]

Bare å spørre[;)]

Back
Topp