Noen som bor i SKI eller omegn?!

• Trådstarter Trådstarter AJ
  • Opprettet Opprettet

AJ

Blir kjent med forumet
Noen som bor i Ski eller omegn?! Hadde vært hyggelig å vite etterhvert som de små kommer! [;)]

Klem AJ

Hei. Jeg bor på myrvoll. Midt mellom greverud og kolbotn. Men jeg er fra langhus (hvis du vet hvor det er?) Og har vokst opp der. FLyttet hit til oppegård i 2002. Venter barn 26.12. Dette var litt om meg. Du da? Klem[:)]

jeg bor i ski!!! jeg får i november jeg da

Hei!
Jeg er opprinnelig ifra Sverige, men har bodd i Norge i mange år!
Har en gutt på 14, som konfirmeres neste år, så vi slår sammen både dåp, og konfirmasjon! Flyttet til Ski ifra Oslo for 3år siden, og stortrives, men nettverket er jo ikke det samme når man har bodd her så kort!

Klem AJ

Hvem er du da? Jeg er også fra langhus. Klem

Det var jo et par fra ski og omegn her jo. Litt greit og bli kjent med noen som ikke bor så langt unna. Så går det jo an å dele erfaringer. Dette er mitt første barn, så mye som skal tenkes på og mye nytt. Klem

Så forresten på den hjemmesiden deres med bilder og sånt. Flink du er til å male da? Så litt på bilder fra bryllupet deres. Fy for en flott kjole du hadde.

Utrolig søt unge du har, er det din første, eller er det en "internett-baby" [;)]

ORIGINAL: jannicke T

Hvem er du da? Jeg er også fra langhus. Klem

Hvor gammel er du, da? Jeg er 24

Tusen takk Jannicke!
Alltid hyggelig når noen liker det en gjør! [:)]
Bildene lager jeg forresten på bestilling, så ønsker du, så er det bare å sende meg et bilde! [;)]
Kult at du likte kjolen min,har laget den selv, buketten, og nesten alt det andre som du ser på bildene! Tok lang tid, men var verdt det! [:)]
Anbefales hvis man er litt kreativ!

Klem AJ

Kødder du? Har du laget den selv? Det må jeg si... Trodde ikke det gikk an jeg. Hva tar du for disse bildene dine?

Hei. Jeg er også 24. Blir 25 i desember. Hvor bor du på langhus?

Hei. Jeg er også 24. Blir 25 i desember. Hvor bor du på langhus?

Nesten på toppen ;)

ja det sa meg mye. Bøleråsen da regner jeg med? Der har jeg bodd i 10 år. Men flyttet til oppegård for snart 4 år siden. Hva heter du egentlig?

Er du opprinnelig fra langhus? Eller bodd der lenge? Kanskje vi "kjenner" hverandre?

Hei Jannicke!

Tar 500,- for bildene[;)]

Jeg er 33, og har bodd i Ski i 3år nå, og stortrives! Den lille som kommer er min nr2, har en gutt på 14 ifra før, så det er nesten som å begynne på nytt igjen! [:D]

Har jo alltids litt mere erfaring da, og det er godt, men allikevel så er det nye utfordringer som jeg ikke hadde når første mann var på vei!
Det var like før vi flyttet til Langhus, (er kjempekoselig der)men ombestemte oss i siste liten og kjøpte i Ski! Er nok veldig glad for det idag, siden alt er så sentralt her, og jeg tross alt er vant til byen!

Klem AJ

ja det sa meg mye. Bøleråsen da regner jeg med? Der har jeg bodd i 10 år. Men flyttet til oppegård for snart 4 år siden. Hva heter du egentlig?

Sendte deg en pm, jeg........

Må vel være enig at det er ganske sentralt i ski ja.... her jeg boer er det ikke akuurat så sentralt, selv om det er kort vei til toget. Kan gå til Meny, men skal man handle mye, tar jeg tog. Hadde vært greit å hatt alt på et sted. Klem

Hei Jannicke. Prøvde å sende deg en pm nå, men det gikk ikke. Noe feil med siden.

Prøver igjen senere ;) (Ja, jeg kjenner forresten L-T.. gått i klasse i mange år, vi.)

Back
Topp